"wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat

1. Data: 2005-05-21 12:13:51

Temat: "wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat
Od: "MariuszW." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
u naszej ośmioletniej córki od około dwóch miesięcy obserwujemy coś
dziwnego:
kładzie się na dywanie, napina się cała, ale głównie mięśnie nóg - zaciska
mocno pośladki i uda, kolana i kostki złączone, uniesione nad podłogą.
gdy się pytamy co robi to mówi, że "takie ćwiczenia", ale zauważyliśmy, że
troszkę się wstydzi tych "ćwiczeń".
zazwyczaj robi to gdy jest sama w pokoju lub tak żebyśmy tego bezposrednio
nie widzieli - ostatnio leżała za stolikiem i niby czytała komiks, ale
ukradkiem napinała się. nie robi tego często, mniej więcej raz na 3 - 4 dni.
córka jest bardzo wysportowana i wszelkie inne ćwiczenia wykonuje bez
skrępowania.
czy to napinanie może być związane z dojrzewaniem ?
pozdrawiamy

2. Data: 2005-05-21 12:40:36

Temat: Re: "wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MariuszW. napisał(a):
> czy to napinanie może być związane z dojrzewaniem ?

koniecznie wybierzcie się do psychologa, może wasza córka była..
molestowana seksualnie (stąd to złączanie nóg)? wygląda to bardzo
dziwnie wg. mnie, a nigdy nie słyszałem o czyms takim w okresie
dojrzewania.. zawsze lepiej dmuchać na zimne!

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-05-21 12:41:13

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MariuszW." <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> czy to napinanie może być związane z dojrzewaniem ?
> pozdrawiamy

Bez dwóch zdań. Choć nie wiem czy dziecko w tym wieku może odczuwać _orgazm
łechtaczkowy_, to wygląda jednak na to, że go odkryła i to lubi. Zaskoczyło
mnie to - widoczniej szybciej się rozwija.
Na pewno nie trzeba jej karcić, krzyczeć na nią, czy mówić, że to złe.
Wytłumaczyć tylko, że nie wolno przy kimś tego robić, bo to niegrzeczne, jak
dłubanie w nosie. Jeśli martwi cię, że twoja córka tak szybko manifestuje
swoją seksualność, to trzeba się udać do lekarza (nie wiem: psychologa,
ginekologa?) - najpierw samemu.

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2005-05-21 12:43:54

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> koniecznie wybierzcie się do psychologa, może wasza córka była..
> molestowana seksualnie (stąd to złączanie nóg)?
A co ma wspólnego złączanie nóg z molestowaniem, że niby co, gest obronny?
Nie po prostu widocznie kiedyś przeżyła w ten sposób orgazm, lub lubi
pobudzenie łechtaczki. Ot co..

Akulka

5. Data: 2005-05-21 15:09:58

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> A co ma wspólnego złączanie nóg z molestowaniem, że niby co, gest obronny?

o tym właśnie myślałem

> Nie po prostu widocznie kiedyś przeżyła w ten sposób orgazm, lub lubi
> pobudzenie łechtaczki. Ot co..

wybacz, ale nie słyszałem jeszcze o przypadku, żeby 8-letnie dziecko
mogło przeżywać orgazm

6. Data: 2005-05-21 15:54:25

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wybacz, ale nie słyszałem jeszcze o przypadku, żeby 8-letnie dziecko
> mogło przeżywać orgazm

ja też nie - ale opis właśnie z tym mi się kojarzy.........

Akulka

7. Data: 2005-05-21 15:57:24

Od: Basia <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 May 2005 14:13:51 +0200, MariuszW. napisał(a):

> [...]
> skrępowania.
> czy to napinanie może być związane z dojrzewaniem ?

Podnieca się w ten sposób i rozładowywuje.

--
Basia

8. Data: 2005-05-21 16:39:46

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):
> Jesteś chyba chłopakiem, nie dziewczynką.

racja :)

> Co robiłeś jak miałes 8 lat? ;-)

nie pamietam, dawno temu to bylo :P

9. Data: 2005-05-21 16:47:45

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mocno pośladki i uda, kolana i kostki złączone, uniesione nad podłogą.
> gdy się pytamy co robi to mówi, że "takie ćwiczenia", ale zauważyliśmy, że

Byc moze rozbudzila w sobie seksualnosc. W ten sposob rozladowuje sie.
Odczuwa przyjemnosc i rozluznienie, ale moze chciec szukac innych metod
samozaspokajania. Tak jak zauwazyles robi to potajemnie i moze czesciej
szukac ustronnych miejsc.
Nie martw sie na zapas, porozmawiaj z psychologiem o problemie. Im wczesniej
tym lepiej.
Aha, Twoje dziecko nie jest "inne", czesto zdarza sie to juz u dzieci w
wieku przedszkolnym (u chlopcow takze).

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

10. Data: 2005-05-21 16:55:36

Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 May 2005 17:09:58 +0200, scream napisał(a):

> [...]
> mogło przeżywać orgazm

Jesteś chyba chłopakiem, nie dziewczynką.

Drgania
Szukam środka anty-nasennego
szczepienie p/WZW B i ciąża
ból w kończynach...