wszyscy się spotykają a ja...

1. Data: 2002-10-17 18:51:06

Temat: wszyscy się spotykają a ja...
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

...siedzę w domu bo niestety nie mieszkam w żadnym z większych miast...
Nieważne :) Bawcie się dobrze i opowiedzcie później wszystko :)

--
Pozdrawiam cieplutko
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-17 18:54:44

Temat: Re: wszyscy się spotykają a ja...
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ...siedzę w domu bo niestety nie mieszkam w żadnym z większych miast...
> Nieważne :) Bawcie się dobrze i opowiedzcie później wszystko :)

A gdzie masz najbliżej? Zapraszamy serdecznie do Wrocławia :-))

Pozdrawiam Vicky S.

1. Data: 2002-10-17 19:07:56

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A gdzie masz najbliżej? Zapraszamy serdecznie do Wrocławia :-))

Oj chciałabym :) Mój chłopak tam studiuje ale jeszcze teraz się nie wybieram
go odwiedzić, może za jakiś czas...
A najbliżej to mam do Łodzi - jakoś nie widzę tu nikogo z tego miasta.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-17 19:20:20

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ...siedzę w domu bo niestety nie mieszkam w żadnym z większych miast...

ojoj skad ja to znam, one sie tu umawiaja a my mieszkanki malych miast
cierpimy w milczeniu... :) Ale rzecz jasna dolaczam sie do zyczen udanej
zabawy :)
Pozdrowionka
Katka

1. Data: 2002-10-17 19:20:35

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj chciałabym :) Mój chłopak tam studiuje ale jeszcze teraz się nie
wybieram
> go odwiedzić, może za jakiś czas...
> A najbliżej to mam do Łodzi - jakoś nie widzę tu nikogo z tego miasta.

To jak będziesz sie wybierała to daj znać. Postaramy się zrobić spotkanie
specjalnie dla Ciebie w roli gościa honorowego :-))

Pozdrawiam Vicky S.

1. Data: 2002-10-17 19:52:23

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Oj chciałabym :) Mój chłopak tam studiuje ale jeszcze teraz się nie
wybieram
> go odwiedzić, może za jakiś czas...
> A najbliżej to mam do Łodzi - jakoś nie widzę tu nikogo z tego miasta.

juz widzisz:)
ja jestem z Lodzi:)

pozdrawiam serdecznie:)
L.

1. Data: 2002-10-17 19:52:45

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ojoj skad ja to znam, one sie tu umawiaja a my mieszkanki malych miast
> cierpimy w milczeniu... :) Ale rzecz jasna dolaczam sie do zyczen udanej
> [...]

Dziewczyny przecież zawsze można zrobić kiedyś, spotkanie wyjazdowe
(ogólnopolskie, ogólnolistowe:))). Wiem że to nie takie proste ale, jak się
bardzo chce to się da.

Hanuś

1. Data: 2002-10-17 19:55:35

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| To jak będziesz sie wybierała to daj znać. Postaramy się zrobić spotkanie
| specjalnie dla Ciebie w roli gościa honorowego :-))

Dzięki, na pewno wam powiem :)))

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-17 19:56:03

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| ojoj skad ja to znam, one sie tu umawiaja a my mieszkanki malych miast
| cierpimy w milczeniu... :) Ale rzecz jasna dolaczam sie do zyczen udanej
| zabawy :)

A skąd jesteś?

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-17 20:04:03

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, na pewno wam powiem :)))
>
> --
> Pozdrawiam
> K.
>
> v...@g...pl
>
>A ja Piotrkow Tryb. - to chyba jeszcze blizej do Ciebie :))
Anetta

coś dla pana
fryzjer - kto poleci cudotwórce???
puder