wszystko jest na chwile

31. Data: 2011-04-13 11:05:49

Temat: Re: wszystko jest na chwile
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-13 12:11, medea pisze:

> [...]
outu.be

> Do jakiejś 4 minuty nie zauważyłam większej różnicy między obrazkami z
> Polski (potem coś się dzieje niezwykłego?).

Nie. Dalej kwitną kwiatki i opadają płatki :)

> Wystarczy u nas rozejrzeć się wokół w jakiś słoneczny dzień, trochę
> dalej od centrum.

No ale właśnie o to chodzi, ze to jest w samym centrum. I że wzdłuż
głównych arterii rosną te wiśnie, a u nas zwykle topole albo nic. No i
oprócz magnolii (a raczej magnolijek) w MagnolioParku nie kojarzę
specjalnie podświetlonych drzew. I raczej nikt się nie zachwyca w tak
widoczny sposób jakimiś kwitnącymi drzewami, tylko drży o plony z nich,
jeśli już.
Ale może zostałam zarażona "japońskim wirusem" i dlatego widzę to inaczej ;)

http://www.lejapon.fr/blog/index.php?2011/04/12/1082
-sakura-en-rollers

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

32. Data: 2011-04-13 11:22:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-13 13:05, Aicha pisze:

> Nie. Dalej kwitną kwiatki i opadają płatki :)

To zupełnie jak u nas, serio. ;)

> [...]
> specjalnie podświetlonych drzew. I raczej nikt się nie zachwyca w tak
> widoczny sposób jakimiś kwitnącymi drzewami, tylko drży o plony z

Ja się zachwycam! :) Na Biskupinie w co drugim ogrodzie kwitną magnolie
- piękne, ogromne! U mnie malutka jeszcze, z trudem zimę przetrwała.
Forsycji cały wysyp wzdłuż Dembowskiego.

> Ale może zostałam zarażona "japońskim wirusem" i dlatego widzę to
> inaczej ;)

Przejdź się do Parku Szczytnickiego, pewnie już otworzyli ogród japoński. :)

Cudze chwalicie, swego nie znacie, jak to mówią.
Poza tym - nowości zawsze mocniej przyciągają, bardziej się zauważa, bo
do tego, co zazwyczaj mamy, przywykamy. Jak to było? Habituacja? Nie
dajmy się habituacji. ;)

Ewa

33. Data: 2011-04-13 11:23:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-13 13:05, Ikselka pisze:

> psie/kocie kupy w mieście były nieszkodliwe, przeciw czemu TYLKO JA
> stawiałam argumenty

Bzdura, że tylko Ty. O psich kupach było setki razy, na różnych grupach
zresztą.

Ewa

34. Data: 2011-04-13 11:37:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Apr 2011 13:23:48 +0200, medea napisał(a):

> Bzdura, że tylko Ty. O psich kupach było setki razy, na różnych grupach
> zresztą.

Mówię o TAMTEJ dyskusji. Tam tylko ja. Reszta była przeciw.

35. Data: 2011-04-13 11:46:23

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Bzdura, że tylko Ty. O psich kupach było setki razy, na różnych grupach
> zresztą.

Ale może nieszkodliwie.

Qra
--
mala

36. Data: 2011-04-13 12:01:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 13:46, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:
> Dnia dzisiejszego niebo medea wylaz o do ludzi i marudzi:

> Ale mo e nieszkodliwie.

No nie wiem. Ja dostałem burę za mieszanie psiej kupy z
patriotyzmem...

Stalker, po psie sprzątający

37. Data: 2011-04-13 12:27:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
On 13 Kwi, 12:07, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> A forsycje już - masz rację :-).
> Ale jeszcze tak na pół gwizdka.

Bo my mocno poludniowe byc.

A forsycje, to troche jak ja.
Sniegu napadalo, galazki pognietlo,
a one i tak robio swoje.
:)

_____

Pozostając w radosno-wiosennym klimacie:
http://arsneo.pl/przedmioty/1371383,filc-kwiat-wielk
anoc-ocieplacze-czapeczki-na-jajka.html

I powiem szczerze, chciałabym bardzo zobaczyć, jak to będzie wyglądać w ...
tym drugim zastosowaniu :-)))))
Kwitnąco?

MK

38. Data: 2011-04-13 12:28:46

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Mówię o TAMTEJ dyskusji. Tam tylko ja. Reszta była przeciw.

Ale tak zawsze jest.

Qra
--
mala

39. Data: 2011-04-13 12:36:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-13 14:27, Vilar pisze:

> [...]
anoc-ocieplacze-czapeczki-na-jajka.html

> I powiem szczerze, chciałabym bardzo zobaczyć, jak to będzie wyglądać w

http://www.tchibo.pl/Ocieplacze-na-jajka-4-sztuki-ku
ry-p200023025.html
http://www.tchibo.pl/Ocieplacze-na-jajka-4-sztuki-za
jace-p200023021.html

> [...]