wszystko zależy ode mnie?

1. Data: 2007-03-16 09:16:53

Temat: Re: wszystko zależy ode mnie?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:etdoqv$qs1$...@n...onet.pl...
> Hanka<c...@g...com>
ps.com

> [...]
> [...]
>
> I sprawdza się?

Skoro ją to męczy[że aż pisze o kartezjuszu]...widać niezupełnie... ;P

2. Data: 2007-03-16 09:34:23

Temat: wszystko zależy ode mnie?
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" Staraj się raczej zwyciężać siebie niż los, i raczej odmienić
własne pragnienia niż porządek świata, i na ogół przyzwyczaić się do
przeświadczenia, iż nie masz nic, co by było zupełnie w naszej mocy,
prócz myśli." - rzekł Kartezjusz.
Kiedyś wymyśliłam sobie, że 99% pozytywnych cech i wydarzeń mojego
życia zależy wyłącznie ode mnie. To jak w końcu? Wszystko zależy ode
mnie? Czy wręcz - nic?

3. Data: 2007-03-16 09:43:31

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka<c...@g...com>
ps.com

[...]
> Kiedyś wymyśliłam sobie, że 99% pozytywnych cech i wydarzeń mojego
> [...]

PN

4. Data: 2007-03-16 10:26:04

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

6...@n...googlegroups.com

> Kiedyś wymyśliłam sobie, że 99% pozytywnych cech i wydarzeń mojego
>
> I sprawdza się?

Kiedyś nie - teraz tak, widocznie do wszystkiego trzeba dorosnąć;)

Hanka
;)

5. Data: 2007-03-16 10:28:55

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 10:16, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:etdoqv$q...@n...onet.pl...> Hanka<c...@g...com>

> Skoro ją to męczy[że aż pisze o kartezjuszu]...widać niezupełnie... ;P

_Aż Kartezjusz_ po to, żebyś miał skalę porównawczą, drogi Sky ;)

Hanka
;)

6. Data: 2007-03-16 10:52:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@e...googlegr
oups.com...
On 16 Mar, 10:16, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

> Skoro ją to męczy[że aż pisze o kartezjuszu]...widać niezupełnie... ;P

_Aż Kartezjusz_ po to, żebyś miał skalę porównawczą, drogi Sky ;)

Tyle że ja go nie potrzebuję do skalowania... ;)
Widać się musisz od jakiegoś naprawdę głebokiego dna odbić że aż po
Kartezjusza sięgasz ;P

7. Data: 2007-03-16 10:53:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...googleg
roups.com...
On 16 Mar, 10:43, "PN" <s...@l...po> wrote:

> [...]
>
> I sprawdza się?

Kiedyś nie - teraz tak, widocznie do wszystkiego trzeba dorosnąć;)

===
Wszystko -to Hanuś jeszcze przed tobą... ;P

8. Data: 2007-03-16 11:03:07

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 11:52, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Tyle że ja go nie potrzebuję do skalowania... ;)
> Widać się musisz od jakiegoś naprawdę głębokiego dna odbić że aż po
> Kartezjusza sięgasz ;P

Wiesz, za co mogłabym za Tobą nie przepadać ? - choć ani mnie
ziębisz, ani grzejesz - za to, że przecudnie odwracasz kota ogonem,
równolegle broniąc swego tyłka ;)

Hanka
;)

9. Data: 2007-03-16 11:06:47

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 11:53, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
(Hanka)

> Kiedyś nie - teraz tak, widocznie do wszystkiego trzeba dorosnąć;)
>
> ===
> Wszystko -to Hanuś jeszcze przed tobą... ;P

Mnie się sprawdza - a Tobie trzeba pisać drukowanymi?...

Hanka
;)

10. Data: 2007-03-16 11:13:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@o...googlegr
oups.com...
On 16 Mar, 11:52, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]

Wiesz, za co mogłabym za Tobą nie przepadać ? - choć ani mnie
ziębisz, ani grzejesz - za to, że przecudnie odwracasz kota ogonem,

Hanuś...jesteś widzę nie mniejszym ekspertem w tej dziedzinie...i może to
wywołuje ową "subtelną" nić "porozumienia"...nie będącego przecież
"porozumieniem"...ani sympatią... ;P
W końcu co cię tak brzydzi w innych jak nie owa niejasna obawa że mogłabyś
niestety być im w tym co cię w nich brzydzi...podobna? ;D

Re: dzisiaj...
Nonznero. Logika ludzkiego przeznaczenia...
terapeuci - plusy i minusy
Wikipedia
Dziwne zwyczjae