www.rtvagd.prv.pl - tanio, ale czy solidnie?

1. Data: 2002-09-28 08:45:54

Temat: www.rtvagd.prv.pl - tanio, ale czy solidnie?
Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Jakis czas temu padl na liscie ten adres. Musze powiedziec, ze strona bardzo
mi sie podoba i chetnie skorzystalabym z uslug tej firmy. Zastanawiam sie
tylko, jak jest z ich rzetelnoscia. Czy ktos z szanownych grupowiczow
korzystal i moze cos na ten temat powiedziec?
--

Pozdrawiam!
AsiaBe

<Jesli chcesz do mnie napisac, usun NO_SPAM z adresu zwrotnego.>

1. Data: 2002-09-28 17:42:11

Temat: Re: www.rtvagd.prv.pl - tanio, ale czy solidnie?
Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem u nich pralkę.
Zero problemów.
Zamówione, przywiezione, wniesione, rozpakowane, zapłacone :-)
Polecam

--
pozdrawiam !
--= Zielony =--

1. Data: 2002-09-28 20:22:13

Od: "Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłem u nich pralkę.
> Zero problemów.
> Zamówione, przywiezione, wniesione, rozpakowane, zapłacone :-)
> Polecam
U mnie to samo w ostatni czwartek - pralka, lodowka, zmywarka i okap.
Zero stresu.
Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2002-09-30 10:14:06

Temat: Odp: www.rtvagd.prv.pl - tanio, ale czy solidnie?
Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To by przemawialo za skorzystaniem z ich uslug. A nie mieliscie problemu z
gwarancja? Kiedy i kto daje paragon i kto podpieczetowuje sama gwarancje?

1. Data: 2002-09-30 13:08:47

Od: "Ondraszek" <o...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie pralka
w poniedziałek zamówienie - we wtorek dostawa na miejsce
zero problemów i zostało trochę kasy w kieszenie na oblewanie sprzętu ;)
pozdrawiam
Ondraszek

1. Data: 2002-10-01 08:53:23

Od: "Marek Wojciechowski" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gwarancja? Kiedy i kto daje paragon i kto podpieczetowuje sama gwarancje?

Ja kupowałem lodówke + zmywarkę + kuchnię. Gwarancję na lodówke i zmywarkę
dostałem przy dostawie, paragon + gwarancję na kuchnię przysłali pocztą.
Trochę się niepokoiłem, bo przysłali dopiero po jakis 2 tygodniach, ale
wszystko było ok. I super sprawa, uzgodniliśmy godzine dostawy i byli
punktualne. Jak kupowałem kiedyś pralkę w 'normalnym' sklepie, to termin
dostawy był od 12 do 17, czyli cały dzień czekania bo przyjechali prawie o
17.

Marek.

Re: robia kanalizacje - co z szambem?
Mata Grzewcza (do ogrzewania podlogowego)
szukam niedrogiej dzialki
Pokrycie etrnitowe
Okap kuchenny 50cm