www.test-wyborczy.pl

41. Data: 2010-06-11 21:39:36

Temat: Re: www.test-wyborczy.pl
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Uwaga Edusiowi puszczają nerwy.
> Wraca do korzeni :D

To wcielenie widać ma takie cechy osobowości.
Swoją drogą biedny typ - ileż musi ch w sobie mieć :)

E.

42. Data: 2010-06-11 21:42:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No fakt, już doczytałem.
>
> Ona to działa na Pimpka podobnie chyba jak niedorobiona "dama"
> z wiecznie spoconym kroczem na globka. ;))

Znaczy reakcyjnie ;)

--

Paulinka

43. Data: 2010-06-11 21:44:15

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No fakt, już doczytałem.
>
> Ona to działa na Pimpka podobnie chyba jak niedorobiona "dama"
> z wiecznie spoconym kroczem na globka. ;))

Spoko, śliń się na te spocone krocza tutejszych dam śmiało.
Z prawdziwą satysfakcją poobserwuję, jak jakieś szmaty
będą jeszcze sympatyzować z tak zboczonym staruchem :)
Sender

44. Data: 2010-06-11 21:48:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. pisze:

> To wcielenie widać ma takie cechy osobowości.
> Swoją drogą biedny typ - ileż musi ch w sobie mieć :)

A jaki musi być rozdarty, przecież on tutaj jest krzewicielem kultury w
sposobie wyrażania ;)

--

Paulinka

45. Data: 2010-06-11 22:37:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> No fakt, ju� doczyta�em.
>
> Ona to dzia�a na Pimpka podobnie chyba jak niedorobiona "dama"
> z wiecznie spoconym kroczem na globka. ;))
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisa� w
> wiadomo�ci news:huu9ve$5ei$19@node1.news.atman.pl...

No nie wiem, ja się nie znam więc będe spekulował, Ikselcia to bardzo
namiętna kobieta, koleżanka też była namiętna i tam też częściej
pobudzona.: Globik lubi bardzo namiętne kobiety.:)

46. Data: 2010-06-12 16:26:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ło matko, strzeliłem lekkie zdziwko ;)

Ja tez, bo...

> Janusz Korwin-Mikke 67,71%
> Andrzej Lepper 63,54%

Mr. Lepper mi sie zgodzil prawie w 64%. !!!!

47. Data: 2010-06-12 16:30:13

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R pisze:

> Nawiasem mówiąc - tego typu narzędzia są o kant dupy potłuc w zasadzie.

A Ty myslales, ze to na powaznie jest?
I.

48. Data: 2010-06-12 16:31:02

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Pimpek jak się do mnie podlizywałeś, chcąc uwalić Trena, kiedy bronił
> Kaczyńskiego, nie czułeś, że ci świńska morda rośnie?

Nie karm.
I.

49. Data: 2010-06-12 20:35:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jun 2010 20:06:04 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Był to dzień 11-czerwiec-10, kiedy zażółcony otworzył usta i usenet
> napełnił się słów muzyką:

> Jarosław Kaczyński 78,05%
> Marek Jurek 76,83%
> Janusz Korwin-Mikke 75,61%
> Andrzej Lepper 70,73%
> Waldemar Pawlak 63,41%
> Grzegorz Napieralski 63,41%
> Kornel Morawiecki 63,41%
> Andrzej Olechowski 60,98%
> Bronisław Komorowski 58,54%
> Bogusław Ziętek 46,34%
>
> heh :)

Nie ma to jak testy wyborcze - jest przewrót w matematyce, mamy już skalę
500-procentową!

50. Data: 2010-06-12 20:43:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Nie ma to jak testy wyborcze - jest przewrót w matematyce, mamy
> już skalę 500-procentową!

Dobrze, że nie sumujesz procentów dopasowania wyników w Guglu, bo by Ci
jakieś sekstyliony wyszły :D

--
Pozdrawiam - Aicha

To ci dopiero preferencje!
Co to bedzie w lipcu?
nuda
Dotyk
Hierarchia katolicka szkodliwą psychosektą?