Re: wwwlosy

From: "nina" <n...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: wwwlosy
Date: Wed, 10 Sep 2003 16:32:13 +0200

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bjnbg5$baq$1@inews.gazeta.pl...
> nina <n...@p...fm> napisał(a):
> ooo, mialam takie, a nawet dluzsze rok temu z hakiem...
> dlugo sie zastanawialam nad scieciem, ale odkad scielam - nie podobaja mi
sie
> w ogole dlugie wlosy :) nie korci Cie?

podobaja mi sie dlugie i zawsze sobie mysle, ze super sa takie do pasa...
ale jak juz mam dluzsze to mnie starsznie korci, zeby sciac... i juz wtedy
nie mysle jakie fajne sa takie dlugie i obcinam... i potem znow marze o
dlugich i tak w kolko :) jeszcze 2 tyg temu bylam pewna, ze chce zapuscic i
juz myslalam jak dlugie bede miec za rok, a wczoraj zaczelam myslec o
scieciu.. :) i co ja mam ze soba zrobic, jak mi sie tak ciagle zmienia? brak
mi cierpliwosci zeby zapuscic takie naprawde dlugie...

pozdro. nina