Re: wy jeszcze

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 16 Aug 2019 22:42:51 -0700 (PDT)
Subject: Re: wy jeszcze
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 07:24:10 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
om>

> żarty sobie waść stroisz.
> żadne bohaterstwo w zabijaniu innych; bohaterstwem
> jest niesienie im pomocy.
> tylko, że nie można tej pomocy nadużywać, co chyba zrozumiałe.
>
> jacek

weźmy coś takiego np. jak homoseksualizm. bo temat nośny i nadający się
do zobrazowania. przecież nikt ich, ani nikogo innego, nie chce wskazywać
na piekło. każdy rozumny człowiek stara się znaleźć wytłumaczenie,
aby było im jak najlepiej.

Bóg po stokroć bardziej.

tak to, w wielkim skrócie i mniej więcej, wygląda,
jacek