wy jeszcze

1. Data: 2019-07-18 23:21:14

Temat: wy jeszcze
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wy jeszcze nie kumacie, że to teraz PiS ma mieć sprawy w swoich rękach,
że na ten czas to ludzie odpowiedni.
powoli, pomału wynurzy się świat
za tych co zostali wyjmiemy ten kwiat
i proszę mi wierzyć, że nigdy od lat
nie zapomnimy o tych, co dali ten kwiat.

i pamięć, historia, i dzieje są tym
by z Bogiem bezsprzecznie wieść ten rym na rym.

i pewnie, że będzie tak, jakbym chciał.
i pewnie, że orzeł zawsze druh skał.

jacek

2. Data: 2019-07-19 03:05:58

Temat: Re: wy jeszcze
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 lipca 2019 23:21:15 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> nie zapomnimy o tych, co dali ten kwiat.
>
> i pamięć, historia, i dzieje są tym
> by z Bogiem bezsprzecznie wieść ten rym na rym.

i wiele tak można, i wiele tak tkwi
że nie są to tylko moje, twe sny

zobaczysz, uwidzisz, że cały ten świat
jeśli ma być pokój, to z olską za brat,
z krainą, łorusią i itwą jak kwiat.

Bo jest tylko jedna Rzeczpospolita na świecie.
I nigdy P, ni U, ni B, ni L nie skradniecie.

To właściwie wszystko, co maiłem zakomunikować
komunistycznym łupieżcom europejskim,
jak też zdziercom amerykańskim i żydom.

Pewnie, że mógłbym poprzeć którąś ze stron.
Jednak poprę Boga, tak jak On mnie wybierał:)

Widzcie, że Duch Święty działa, a już na pewno Duch Święty
Istot Dobrej Woli:)

pozdrawiam możno-władców i przy-wódców,
jacek

ot, taka jest Wola Boża. moja też:)

3. Data: 2019-07-23 22:59:51

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 18 Jul 2019 14:21:14 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <c...@g...c
om>
od j...@o...pl :
> [...]
>nie zapomnimy o tych, co dali ten kwiat.
>
>i pamięć, historia, i dzieje są tym
>by z Bogiem bezsprzecznie wieść ten rym na rym.

11. Każdy jest kształcony na bohatera: W ideologii faszystowskiej bohaterstwo jest
normą.
Ten kult heroizmu jest ściśle związany z kultem śmierci. Faszysta aż się pali, by
ginąć
za ojczyznę. W praktyce kończy się to wysyłaniem innych na śmierć.

4. Data: 2019-08-17 07:24:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 22:59:53 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
ginąć
> za ojczyznę. W praktyce kończy się to wysyłaniem innych na śmierć.

żarty sobie waść stroisz.
żadne bohaterstwo w zabijaniu innych; bohaterstwem
jest niesienie im pomocy.
tylko, że nie można tej pomocy nadużywać, co chyba zrozumiałe.

jacek

5. Data: 2019-08-17 07:42:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 07:24:10 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> jest niesienie im pomocy.
> tylko, że nie można tej pomocy nadużywać, co chyba zrozumiałe.

weźmy coś takiego np. jak homoseksualizm. bo temat nośny i nadający się
do zobrazowania. przecież nikt ich, ani nikogo innego, nie chce wskazywać
na piekło. każdy rozumny człowiek stara się znaleźć wytłumaczenie,
aby było im jak najlepiej.

Bóg po stokroć bardziej.

tak to, w wielkim skrócie i mniej więcej, wygląda,
jacek

6. Data: 2019-08-17 17:14:47

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Aug 2019 22:42:51 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <2...@g...c
om>
od j...@o...pl :
> [...]
>do zobrazowania. przecież nikt ich, ani nikogo innego, nie chce wskazywać
>na piekło. każdy rozumny człowiek stara się znaleźć wytłumaczenie,

Już ty się homoseksualistami lepiej nie zajmuj, w historii świata byli już tacy, co
chcieli dla nich "dobrze".
12. Machismo i militaryzacja: Ponieważ heroizm i wojna to trudne zabawy, faszyści
lubią
skupiać swoją uwagę na sprawach seksu. Machismo zakłada pogardę dla kobiet,
nietolerancję
i potępienie niestandardowych zwyczajów seksualnych, od czystości do homoseksualizmu.

>Bóg po stokroć bardziej.
>
>tak to, w wielkim skrócie i mniej więcej, wygląda,
>jacek

A Bóg jak nie istniał, tak dalej nie istnieje.

7. Data: 2019-08-17 17:25:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/08/2019 o 16:14, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
homoseksualizmu.

> A Bóg jak nie istniał, tak dalej nie istnieje.

dzieki Bogu :] uff

--
gazebo

8. Data: 2019-08-28 02:36:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 17:15:02 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Aug 2019 22:42:51 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <2...@g...c
om>
> od j...@o...pl :
<c...@g...c
om>

> Już ty się homoseksualistami lepiej nie zajmuj, w historii świata byli już tacy, co
> chcieli dla nich "dobrze".

to po co to napisałeś w cudzysłowiu?
czy ty nie chcesz aby było najlepiej, jak to tylko możliwe, na przykład diabłom?

> [...]
homoseksualizmu.

> A Bóg jak nie istniał, tak dalej nie istnieje.

mylisz się; istniał, istnieje i istnieć będzie;
są na to tysiące dowodów.
może opiszę ci dowód na istnienie Ducha Świętego, który sam się udowodnił,
ale w nowym temacie.

jacek

zolwie nadchodza
To dopiero jest ogloszenie spoleczne!