F-35 w Powidzu...

1. Data: 2019-07-18 23:51:00

Temat: F-35 w Powidzu...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

w ramach promocyjnej prezentacji :)))

https://twitter.com/hashtag/RapidForge?src=hash

2. Data: 2019-07-19 05:50:41

Temat: Re: F-35 w Powidzu...
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 lipca 2019 23:52:06 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> w ramach promocyjnej prezentacji :)))
>
> https://twitter.com/hashtag/RapidForge?src=hash
>
> --

Polska powinna najpierw zbudować przeciwrakietową i przeciwlotniczą "Tarczę Polski",
a dopiero później epatować się F-35.
Trzeba, albo nużna, najpierw wydać kilkadziesiąt, jeśli nie 100 mld złotych,
na obronę bardzo krótkiego (Pilica/Noteć) i krótkiego zasięgu (Narew - powiedzmy do
50 km) oraz artylerię lufową (Kraby plus Kryle w wersji podobnej do Dan czy Archera)
i rakietową (Langusty czy Langusty 2) oraz moździerze Rak. Wszystko na szczeblu
brygadowym. Plus oczywiście dodatkowy pułk artylerii (Stalowa Wola) i brygada
artylerii (Toruń) plus 4 pułki artylerii granicznej i reorganizacja batalionów
czołgów na 44 sztuki itp. oczywiste sprawy.
Dopiero później "Wisła" i F-35, jednocześnie, a lepiej wcześniej, z rozpoznaniem
satelitarnym i innym.
Tak w ogóle to powinniśmy przyjąć, zamiast "Tarczy Polski", plan "Niezatapialny
lotniskowiec", i mieć spokój na następne 100 lat.
Bez zważania na to, czy NATO, czytaj USA, może nam pomoże w razie draki, czy też
nałożą na agresora tylko sankcje, gdy wiatr historii inaczej im w oczy zawieje.

pozdrawiam wojskowych,
jacek

3. Data: 2019-07-19 05:57:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 05:50, j...@o...pl wrote:

> [...]
> nałożą na agresora tylko sankcje, gdy wiatr historii inaczej im w oczy zawieje.

Tarcze, to może sobie Szwajcaria zrobić i wysadzić wszystkie mosty.

My mamy inny teatr wojny i jeśli w nim nie zagramy, to zagrają w nim
sąsiedzi.

https://youtu.be/8jrlQu5TnBE?t=3630

4. Data: 2019-07-19 06:23:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 05:58:16 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
> >

> Tarcze, to może sobie Szwajcaria zrobić i wysadzić wszystkie mosty.
>
> My mamy inny teatr wojny i jeśli w nim nie zagramy, to zagrają w nim

Dlatego mówią, że naszym priorytetem powinno być "Polska - niezatapialny
lotniskowiec".
Mam oczywiście rozplanowane wszystko, oczywiście na miarę swoich możliwości,
bo przecież nie znam dokładnej ilości dostępnych jednostek bojowych.
Jednakże umiejscowienie i liczebność formacji potrzebnych do całkowitego
zabezpieczenia naszego kraju, zarówno przed wschodem i zachodem, a nawet
oboma frontami jakby coś, jest dość łatwa do określenia.
Tak jak jest do łatwy koszt oszacowania takiego zabezpieczenia.
Także stworzenia systemu rekrutacji, który w razie W powinien się sprawdzić;
zresztą nie mój wymysł, bo kraje skandynawskie dobrze to wdrażają.
Oczywiście pomijam opcję przymusowego poboru, bo jesteśmy i zawsze byliśmy wolnym
narodem.
Też oczywiście mogę podać dokładną mapę realizacji celów, bo pomiedzy tym,
co tu napisałem, trzeba ująć jeszcze wiele aspektów, jak choćby ten osławiony
"żołnierz przyszłości", bestialskie bomby kasetowe itp. świńskie środki obrony,
walkę radioelektroniczną i szereg innych zagadnień, które trzeba realizować
współbieżąco.

przepraszam, że o tym piszę,
jacek

5. Data: 2019-07-19 06:40:54

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 06:23, j...@o...pl wrote:

> [...]
> walkę radioelektroniczną i szereg innych zagadnień, które trzeba realizować

Własnie się buduje ten niezatapialny lotniskowiec.
Już nawet przyleciały samoloty :) i to nie są tylko mysliwce...

https://youtu.be/OUQutEbaPr4?t=1537

6. Data: 2019-07-19 06:56:55

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 06:41:40 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
> >

> Własnie się buduje ten niezatapialny lotniskowiec.
> Już nawet przyleciały samoloty :) i to nie są tylko mysliwce...

przestań Izauro nawet tak pisać; czy ty wierzysz, że 2 lata temu coś się im tam
zmieniło?
Otóż ze 2 lata temu powiedziałem, że żadnej czerwonej gwiazdy śmierci
mieć na Polskiej ziemi nie chcę.
Dotyczy to i ruskich i chińczyków;
to jest zwykła komuna, nieważne nawet, czy w szaty oligarchiczne przyodziana,
czy w sierp i młot; wszystko to zwykli mordercy grający na ten czas biznesmenów.

Naprawdę chyba nie masz pojęcia, co może Duch Święty.
I choć On niby nic nie może, to wszystkich zespala. Co najmniej w Honorze.

jacek

7. Data: 2019-07-20 01:17:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 06:56, j...@o...pl wrote:

> [...]
>
> Naprawdę chyba nie masz pojęcia, co może Duch Święty.
> I choć On niby nic nie może, to wszystkich zespala. Co najmniej w Honorze.

A zatem, ufajmy, by Duch Święty miał nas w nieustającej opiece!

8. Data: 2019-07-20 10:29:56

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2019 o 01:17, Izaura pisze:

> A zatem, ufajmy, by Duch Święty miał nas w nieustającej opiece!

Pytanie tylko czy ten Duch zrozumie nasze zaangażowanie w podbój świata
na rzecz imperialistów?

9. Data: 2019-07-20 10:30:49

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2019 o 23:51, Izaura pisze:
> w ramach promocyjnej prezentacji :)))
>
> https://twitter.com/hashtag/RapidForge?src=hash

A F-15 o mało nasza polska kaczka nie strąciła. Latały z rykiem do czasu
aż kaczka się w*ła.

https://www.tvn24.pl/poznan,43/awaryjne-ladowanie-f-
15-w-powidzu-nikomu-nic-sie-nie-stalo,953581.html

Powyższe jest oczywiście kłamstwem że "nikomu nic się nie stało", bo
biedny patriotyczny ptak zginął broniąc polskiego nieba.

10. Data: 2019-07-22 00:17:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-20 10:29, Trybun wrote:

> Pytanie tylko czy ten Duch zrozumie nasze zaangażowanie w podbój świata
> na rzecz imperialistów?

Oj, tam, oj, tam...

Geniusz dyplomacji Hegemona Światowego Oceanu spowodował, że przez ponad
70 lat nie pojawił się konflikt na globalną skale. Geniusz ten
spowodował, że wszystkie państwa, (także te pobite: Niemcy, Japonia),
uznały jednakowe dla wszystkich, prawo do swobody żeglugi na Światowym
Oceanie.

Teraz pojawił się 'Chelenger' i nie wiadomo, co będzie za tydzień, czy
dotychczasowy ład światowy da się utrzymać w jakiejkolwiek perspektywie.

tu troche o tym geniuszu dyplomacji i "PaX Americana":

https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=1690

//warto posłuchać całości :)

wy jeszcze
zolwie nadchodza