F-35 w Powidzu...

71. Data: 2019-09-08 10:30:06

Temat: Re: F-35 w Powidzu...
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.09.2019 o 05:28, j...@o...pl pisze:
> [...]
%85%C5%BC%C4%85-do-rehabilitacji-paktu-ribbentrop-mo
%C5%82otow/a-50061508

> ja też nie rozumiem paktu o nieagresji, między mną a isaurą na przykład,
> żeby zabić ciebie; przecież to pakt pokojowy:)

Myślę że chyba jednak rozumiesz, nie odpowiada Ci tylko to miedzy kim on
jest zawierany, a tu już Kali z szczepu Dianka się kłania.

72. Data: 2019-09-10 02:36:26

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 września 2019 10:30:08 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
>

> Myślę że chyba jednak rozumiesz, nie odpowiada Ci tylko to miedzy kim on
> jest zawierany, a tu już Kali z szczepu Dianka się kłania.

pomyśl jeszcze, ze żadnym normalnym istotom nie odpowiada jakikolwiek pakt
mający na celu zabicie kogokolwiek, kto ich zabić nie chce.

jacek

73. Data: 2019-09-17 02:07:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-05 16:14, Trybun wrote:

> [...]
>>

> Ze wszystkich stron. Unia w założeniu to również wzajemne wspieranie się.
>
> Przyznam że nie rozumiem krytyki paktów o nieagresji. Co w nich złego?

Ten to nie był taki sobie zwykły pakt.

https://www.youtube.com/watch?v=7UPFf1XplHg

"Ciekawe dywagacje. Wszak korporacje USA wspierały zarówno Niemców (min.
poprzez państwa neutralne) jak i ZSRR co jest niezaprzeczalnym faktem."

74. Data: 2019-09-17 02:15:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-05 16:14, Trybun wrote:

> Nie do wiary, są jeszcze tacy którzy w Millerach czy Kwachach widzą nie
> komuchów a zwykłych oszustów?

Napewno tacy są. Polska to wielki kraj.

75. Data: 2019-09-17 02:46:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-05 16:14, Trybun wrote:

> Czyli duch to byt bez zmysłów?

Ten duch, czy dusza, manifestuje się u ludzi w postaci trzech aspektów.
Pierwszym jest dusza wegetatywna, taka, jaką posiadają rośliny, które
potrzebują do życia ciepła, światła, wody i substancji odżywczych.
Drugi aspekt duszy, to dusza zmysłowa, którą posiadają zwierzeta,
posiadające także, dusze wegetatywną.
Trzeci aspekt duszy człowieka, to dusza transcendentna, odczuwająca
potrzebe kontaktu z Absolutem, która jest przyczyną wszelkiej
twórczości, (także pracy), wytwarzania obiektów rozumianych, jako
sztuka, nie związanych z potrzebami duszy zmysłowej, czy wegetatywnej.

(C) Św. Tomasz z Akwinu.

wy jeszcze
zolwie nadchodza
To dopiero jest ogloszenie spoleczne!