F-35 w Powidzu...

11. Data: 2019-07-22 00:31:45

Temat: Re: F-35 w Powidzu...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-20 10:30, Trybun wrote:

> A F-15 o mało nasza polska kaczka nie strąciła. Latały z rykiem do czasu
> aż kaczka się w*ła.
>
> https://www.tvn24.pl/poznan,43/awaryjne-ladowanie-f-
15-w-powidzu-nikomu-nic-sie-nie-stalo,953581.html

> Powyższe jest oczywiście kłamstwem że "nikomu nic się nie stało", bo
> biedny patriotyczny ptak zginął broniąc polskiego nieba.

Biedna kaczka!
Popatrz co sie dzieje, gdy człowiek wpadnie do turbiny:
https://www.youtube.com/watch?v=cpWqEdSseD4

12. Data: 2019-07-22 00:39:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-22 00:31, Izaura wrote:

15-w-powidzu-nikomu-nic-sie-nie-stalo,953581.html

> Biedna kaczka!
> Popatrz co sie dzieje, gdy człowiek wpadnie do turbiny:
> https://www.youtube.com/watch?v=cpWqEdSseD4

i przeżył!
https://www.youtube.com/watch?v=v2v1Pgpzp88

//jest tu tego więcej...
https://www.youtube.com/results?search_query=man+suc
ked+into+jet+intake

13. Data: 2019-07-25 12:37:59

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2019 o 00:17, Izaura pisze:

> Oj, tam, oj, tam...
>
> Geniusz dyplomacji Hegemona Światowego Oceanu spowodował, że przez
> ponad 70 lat nie pojawił się konflikt na globalną skale. Geniusz ten
> spowodował, że wszystkie państwa, (także te pobite: Niemcy, Japonia),
> uznały jednakowe dla wszystkich, prawo do swobody żeglugi na Światowym
> Oceanie.
>
> Teraz pojawił się 'Chelenger' i nie wiadomo, co będzie za tydzień, czy
> dotychczasowy ład światowy da się utrzymać w jakiejkolwiek perspektywie.
>
> tu troche o tym geniuszu dyplomacji i "PaX Americana":

> [...]

Nomadom zabijanym w Czadzie czy Irakijczykom w  Karbali pewnie obojętne
jest to czy zginęli w wojnie światowej czy lokalnej,. Myślisz że Duch
Święty także to ich zabijanie uzna za błahostkę?

14. Data: 2019-07-25 12:39:04

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2019 o 00:31, Izaura pisze:

15-w-powidzu-nikomu-nic-sie-nie-stalo,953581.html

> Biedna kaczka!
> Popatrz co sie dzieje, gdy człowiek wpadnie do turbiny:
> https://www.youtube.com/watch?v=cpWqEdSseD4

Ano biedna. Przydałby się jakiś medal dla niej.  Widziałem w "Ziemi
Obiecanej", jak to maszynista sprężarki w zemście za zgwałcenie córki
wciągnął w tryby maszyny kapitalistę.

15. Data: 2019-07-26 01:09:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-25 12:37, Trybun wrote:

> Nomadom zabijanym w Czadzie czy Irakijczykom w  Karbali pewnie obojętne
> jest to czy zginęli w wojnie światowej czy lokalnej,. Myślisz że Duch
> Święty także to ich zabijanie uzna za błahostkę?

Zapewne, zabitym to bez różnicy.
Śmierć, to śmierc.

Obecnie pojawił się chelenger w postaci gospodarki państwa środka i
powstaje pytanie, czy dotychczasowy postkolumbowski świat, czy choćby
pojałtański, nadal będzie istniał?

//jeśli nie, to jak będzie wyglądał świat urządzony przez konfucjanizm?

16. Data: 2019-07-26 01:11:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-25 12:39, Trybun wrote:

> [...]
>>

> Ano biedna. Przydałby się jakiś medal dla niej.  Widziałem w "Ziemi
> Obiecanej", jak to maszynista sprężarki w zemście za zgwałcenie córki

Nie dziwie się temu ojcu.

//ale, na filmie, to ten obleśny kapitalista nie wpadł na to koło.

17. Data: 2019-07-28 09:51:24

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2019 o 01:09, Izaura pisze:

> [...]
> pojałtański, nadal będzie istniał?
>
> //jeśli nie, to jak będzie wyglądał świat urządzony przez konfucjanizm?

Pytanie czy ten wspomniemy powyżej świat, obowiązujący porządek
światowy, to jakieś wartości dodane, o które można by walczyć. Zresztą
jest to jakby uproszczenie, bo taki Brytyjczyk, Francuz czy mieszkaniec
Skandynawii istotnie może mieć powody do obrony swojego stylu życia,
natomiast co taki przeciętny Polak może mieć do stracenia?

18. Data: 2019-07-28 09:51:58

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2019 o 01:11, Izaura pisze:

> Nie dziwie się temu ojcu.
>
> //ale, na filmie, to ten obleśny kapitalista nie wpadł na to koło.

Mógł tylko zarazę wepchnąć w tryby, a samemu ocaleć. No nie wpadł -
został wciągnięty. A właściwie to był tylko wypadek, robol pewnie chciał
mu tylko mordę obić, ale niefortunnie wybrał miejsce na takie mordobicie.

Że posłużę się wyjątkowo linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=AqtpNWbekF4

19. Data: 2019-07-28 17:27:12

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/T9l2yCH5wBk

20. Data: 2019-07-28 17:32:25

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Trybun napisał:
> bo taki Brytyjczyk, Francuz czy mieszkaniec
> Skandynawii istotnie może mieć powody do obrony swojego stylu życia,
> natomiast co taki przeciętny Polak może mieć do stracenia?

Bardziej chodzi o obronę interesu a nie stylu, na ten styl ktoś musi dymać.

cyt. aby zapewnić wszystkim ludziom poziom życia jaki widzimy w usa
potrzeba 7 takich planet jak ziemia.

wy jeszcze
zolwie nadchodza
To dopiero jest ogloszenie spoleczne!