Re: wy jeszcze

From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: wy jeszcze
Date: Sat, 17 Aug 2019 17:14:47 +0200

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Aug 2019 22:42:51 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <2...@g...c
om>
od j...@o...pl :
om>

>weźmy coś takiego np. jak homoseksualizm. bo temat nośny i nadający się
>do zobrazowania. przecież nikt ich, ani nikogo innego, nie chce wskazywać
>na piekło. każdy rozumny człowiek stara się znaleźć wytłumaczenie,
>aby było im jak najlepiej.

Już ty się homoseksualistami lepiej nie zajmuj, w historii świata byli już tacy, co
chcieli dla nich "dobrze".
12. Machismo i militaryzacja: Ponieważ heroizm i wojna to trudne zabawy, faszyści
lubią
skupiać swoją uwagę na sprawach seksu. Machismo zakłada pogardę dla kobiet,
nietolerancję
i potępienie niestandardowych zwyczajów seksualnych, od czystości do homoseksualizmu.

>Bóg po stokroć bardziej.
>
>tak to, w wielkim skrócie i mniej więcej, wygląda,
>jacek

A Bóg jak nie istniał, tak dalej nie istnieje.