Re: wy jeszcze

Data: 2019-08-28 02:36:21
Temat: Re: wy jeszcze
Od: j...@o...pl

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 17:15:02 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Aug 2019 22:42:51 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <2...@g...c
om>
> od j...@o...pl :
<c...@g...c
om>

> Już ty się homoseksualistami lepiej nie zajmuj, w historii świata byli już tacy, co
> chcieli dla nich "dobrze".

to po co to napisałeś w cudzysłowiu?
czy ty nie chcesz aby było najlepiej, jak to tylko możliwe, na przykład diabłom?

> 12. Machismo i militaryzacja: Ponieważ heroizm i wojna to trudne zabawy, faszyści
lubią
> skupiać swoją uwagę na sprawach seksu. Machismo zakłada pogardę dla kobiet,
nietolerancję
> i potępienie niestandardowych zwyczajów seksualnych, od czystości do
homoseksualizmu.

> A Bóg jak nie istniał, tak dalej nie istnieje.

mylisz się; istniał, istnieje i istnieć będzie;
są na to tysiące dowodów.
może opiszę ci dowód na istnienie Ducha Świętego, który sam się udowodnił,
ale w nowym temacie.

jacek