wy tu gadu gadu a tusk szkodzi!

1. Data: 2009-02-17 16:14:13

Temat: wy tu gadu gadu a tusk szkodzi!
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://biznes.onet.pl/0,1918405,wiadomosci.html

""Dzisiejszą wypowiedź premiera należy traktować jako najbardziej
szkodliwą w okresie jego urzędowanie w zakresie konsekwencji
gospodarczych" - podkreślił Sadowski."

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

2. Data: 2009-02-17 16:27:17

Temat: Re: wy tu gadu gadu a tusk szkodzi!
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

> http://biznes.onet.pl/0,1918405,wiadomosci.html
>
> ""Dzisiejszą wypowiedź premiera należy traktować jako najbardziej
> szkodliwą w okresie jego urzędowanie w zakresie konsekwencji
> gospodarczych" - podkreślił Sadowski."

http://www.rp.pl/artykul/2,264674_Bedzie_interwencja
_jesli_kurs_przekroczy_5_zl_za_euro.html

"- Rząd polski stara się zachować spokój wobec tego, co dzieje się ze
złotym. Ale po konsultacjach z ministrem finansów i z ekspertami nie
ukrywam, że jeśli granica pięciu złotych za jedno euro zostanie
przekroczona, to podejmiemy decyzję o sprzedaży euro - powiedział na
konferencji prasowej po posiedzeniu rządu premier Donald Tusk.

- Złotówka zbliżyła się do szczytu swoich możliwości, jeśli chodzi o
osłabianie się. W jakiejś perspektywie należy spodziewać się umacniania się
złotego. I chcielibyśmy wykorzystać ten moment na sprzedaż euro - powiedział
Donald Tusk.

Prezydent Lech Kaczyński poparł pomysł premiera Donalda Tuska.

- To jest na pewno słuszne, pytanie tylko czy to nie za późno - powiedział
na konferencji prasowej prezydent."

Może jednak nie chodzi o wykorzystanie rezerw walutowych, które faktycznie
są cienkie?

Saulo

3. Data: 2009-02-18 09:09:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]

Jesli Tusk cos obiecał - tu mozna byc spokojnym. Nie zrobi nic.
Gorzej z tymi rzeczami ktore robi a o ktorych sie nie mówi.
Tego bym sie obawiał.

Ten tekst ktory powiedzial sluzyl wylacznie uspokojeniu kredytobiorcow i
przedsiebiorcow. To "fakt medialny". Dziwie sie reakcji Sadowskiego.
-----------
2.
Interwencje walutowe podobno niosa ryzyko. Ostatnio w Rosji ratowano
rubla - 200 mld $ poszlo do piachu i nic.
Kilka lat wczesniej podobnie bylo w UK i Azji. Zarobil Soros (ale tylko na
Azji).
-----------
3.
Ostatnie dni - w "obiektywnych zachodnich mediach" slychac histerie na temat
tego ze u nas bedzie zapasc, krach.
Akcja jest na tyle skoordynowana ze odnosze wrazenie ze celem jest
wywolanie paniki u zachodnich inwestorow ktorzy tu inwestuja. Skazali nas na
straty?
Mam nadzieje ze do tego nie dojdzie.
Pozdr,
Duch

4. Data: 2009-02-18 09:52:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Gwiazdowski:
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
1&id=584

5. Data: 2009-02-18 11:34:21

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

[...]
> Może jednak nie chodzi o wykorzystanie rezerw walutowych, które
> faktycznie są cienkie?

Coś jakby może drgnęło: 4,81, 3,81, 3,25.

Saulo

6. Data: 2009-02-18 11:40:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Saulo<s...@l...po>
>
> [...]
>
> Coś jakby może drgnęło: 4,81, 3,81, 3,25.

taaa... jakieś półtora tygodnia temu też drgało.
dane z nbp? na onecie inaczej to wygląda

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

7. Data: 2009-02-18 11:47:44

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

> taaa... jakieś półtora tygodnia temu też drgało.

no jasne - ale pozaklinać wistości rzeczy trochę nie można? :)

> dane z nbp? na onecie inaczej to wygląda

nie, właśnie z onetu (kurs kupna, Bid), teraz drga z powrotem w górę
niestety: 4,83, 3,83, 3,27

saulo

8. Data: 2009-02-18 11:55:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@n...sieciowy>

> no jasne - ale pozaklinać wistości rzeczy trochę nie można? :)

to ja wspomogę tę akcję i sprzedam swoje euro co mi z wojaży zostało...

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

9. Data: 2009-02-18 11:57:59

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

[...]
> to ja wspomogę tę akcję i sprzedam swoje euro co mi z wojaży
> zostało...

wspomóż

podobno jest zwiększony run na kantory

saulo