wina

1. Data: 2009-02-16 21:35:02

Temat: wina
Od: tomas <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czemu tak lubimy zwalać wine na innych?

2. Data: 2009-02-16 21:40:42

Temat: Re: wina
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tomas pisze:
> Witam
> Czemu tak lubimy zwalać wine na innych?

Bo się od razu lepiej czujemy. :)

Ewa

3. Data: 2009-02-16 21:46:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 21:35:02 +0000 (UTC), tomas napisał(a):

> Witam
> Czemu tak lubimy zwalać wine na innych?

Czemu zwalasz na innych znalezienie odpowiedzi na własne głupie pytanie?
I mów/pytaj za siebie.

4. Data: 2009-02-16 21:52:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tomas pisze:
> Witam
> Czemu tak lubimy zwalać wine na innych?

a kto tak lubi?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

5. Data: 2009-02-16 21:53:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:52:58 +0100, tren R napisał(a):

> a kto tak lubi?

No - on. Tylko nie wiem, czemu pisze o sobie "my".

6. Data: 2009-02-16 22:34:27

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 22:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No - on. Tylko nie wiem, czemu pisze o sobie "my".

To proste - aby zmniejszyć ciężar i odpowiedzialność.

7. Data: 2009-02-16 23:54:12

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomas <t...@n...pl> napisał(a):

> Witam
> Czemu tak lubimy zwalaÄ&#65533; wine na innych?
> Pozdrawiam

Czlowieku!
Ja tu wchodze do watku z nadzieja na jakiegos ciekawego posta o winach
(trunki), a Ty mi tu zapodajesz jednozdaniowca pytajacego, na ktorego
odpowiedz jest tak prosta jak budowa cepa.

Bluzgacz

8. Data: 2009-02-17 00:47:41

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomas" napisał w wiadomości
> Witam
> Czemu tak lubimy zwalać wine na innych?
> Pozdrawiam

A wyobraź sobie, że codziennie szukasz jakiejś winy, którą mógłbyś
zwalić na siebie. Czułbyś się dobrze? :)

michał

9. Data: 2009-02-17 11:56:13

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> (trunki), a Ty mi tu zapodajesz jednozdaniowca pytajacego, na ktorego
> odpowiedz jest tak prosta jak budowa cepa.

I już? To ma być wszystko? A gdzie bluzgi???

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

10. Data: 2009-02-17 18:14:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> I już? To ma być wszystko? A gdzie bluzgi???

Na pieszczoty trzeba zasłużyć ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

spisek wenezuelski :]
BAR WZIETY !!!
PACS pour tous, czyli geje jeszcze bardziej demoralizują
dwulicowość
prezydentura... z pompą?