spisek wenezuelski :]

1. Data: 2009-02-16 18:53:13

Temat: spisek wenezuelski :]
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/az8bch

Prezydent Wenezueli Hugo Chavez wygrał referendum, który miało
zadecydować czy będzie mógł pozostał na stanowisku przez kolejne
kadencje tak długo jak będzie wygrywał wybory.

--
The Gnome

2. Data: 2009-02-16 21:13:05

Temat: Re: spisek wenezuelski :]
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:
> http://tinyurl.com/az8bch
>
> Prezydent Wenezueli Hugo Chavez wygrał referendum, który miało
> zadecydować czy będzie mógł pozostał na stanowisku przez kolejne
> kadencje tak długo jak będzie wygrywał wybory.

To gdzie tu miejsce na spisek??

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

3. Data: 2009-02-17 07:25:05

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> To gdzie tu miejsce na spisek??

ja tu moze raz na jakis czas bywam, ale o spiskach lewakow i lewackich
mediow to sie troche naczytalem :)

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

4. Data: 2009-02-17 08:20:14

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> ja tu moze raz na jakis czas bywam, ale o spiskach lewakow i lewackich
> mediow to sie troche naczytalem :)

To widzę że jesteś czytelnikiem sc-fi..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

5. Data: 2009-02-17 08:45:53

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> To widzę że jesteś czytelnikiem sc-fi..

owszem, ale to sa specyficzne posty :) odrebny gatunek

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

6. Data: 2009-02-18 16:29:06

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> owszem, ale to sa specyficzne posty :) odrebny gatunek

Aha..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

BAR WZIETY !!!
PACS pour tous, czyli geje jeszcze bardziej demoralizują
dwulicowość
prezydentura... z pompą?
Gerhard Maria Wagner jednak nie będzie biskupem