Re: Coś na Walentynki ;>

1. Data: 2009-02-17 01:48:12

Temat: Re: Coś na Walentynki ;>
Od: " Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Raczej sam na sam.
> Z drugim CZŁOWIEKIEM przy konfesjonale.
> Można się nasłuchać, spedzając w ten sposób całe życie.
> Czasem myślę, że i Tobie by się przydało. Będąc na zewnątrz konfesjonału,
> oczywiście. Wymagasz dobrego spowiednika. Polecam Łagiewniki. Będziesz
> zaskoczony. Choć może nie ryzykuj - stamtąd wychodzi sie INNYM niż się
> weszło...

Co za bzdury.
Lecz sie kretynko, poki jeszcze czas, chociaz nie - za pozno.
I kurwa skoncz z tym pouczaniem innych, bo z kazdego probujesz zrobic kogos
innego a tymczasem kazdy z ciebie ma polew.
Rowniez ten skajek, za ktorym tak tesknisz - probowalas na niego wplynac i go
zmienic, a on okazal sie niereformowalnym debilem - dokladnie takim jak ty, z
ta jednak roznica, ze on caly czas sie z ciebie nabijal i umiejetnie cie
osmieszal, tak ze inni widzieli - poza toba cwoku, tylko ty 12letni
niedorozwoju w wieku 50 lat mowilas, ze deszcz pada hehe.

Bluzgacz