Re: wybielanie

Data: 2006-01-09 08:32:59
Temat: Re: wybielanie
Od: Justyna <w...@l...pl>

DOmestos nie ruszyl ni w zab - choc kolor jakby nieco zbladl - ale nadal
ogniscie pomaranczowy ;/
obtaczanie w mace, badz w talku.... obawiam sie czy to sie potem sypac nie
bedzie :D a jak wylizie spod spodu rudy to dopiero bedzie
pojde do drogerii pytac o te farbe w sprayu.
Maz mowi zeby ufarbowac dziecku wlosy na bialo i tak zostawic - te
naturalne.. - ale jakos nie potrafie sie do tego przekonac.
pozdrawiam
Justyna