Re: wybielanie zebow-help!!!!

1. Data: 2002-12-04 02:34:40

Temat: Re: wybielanie zebow-help!!!!
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

I znowu po m-cu fluoryzacji zebow okazuje sie, ze po probie wybielanie
3-godzinnego strasznie uwrazliwily mi sie zeby;-(.Pierwszy raz probowalam
wlasnie m-c temu i skonczylo sie strasznym bolem. Przez m-c fluoryzowalam,
dentysta cos zakladal mi na zeby i nadal moje zeby zbyt mocno reaguja i
chyba znow bede musiala przerwac wybielanie:-(. Czy tzn ze tyle pieniadzy
poszlo na marne, ze nie bede mogla ich wybielic??????? Pomozcie, czy moge
jeszcze cos zrobic, by jednak nite white sie nienzmarnowalo, a zebym ja
mogla wybielic sobie zeby???