Swad

1. Data: 2002-12-03 21:48:45

Temat: Swad
Od: "tomasz krota" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badania na owsice nic nie wykazaly, podwojna kuracja Zentelem nic nie dala i
juz nie wiem od czego moge odczuwac swad odbytu. Jezeli nie owsiki to co?

t.k

2. Data: 2002-12-03 22:04:28

Temat: Re: Swiad
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomasz krota wrote:

> Badania na owsice nic nie wykazaly, podwojna kuracja Zentelem nic nie dala i
> juz nie wiem od czego moge odczuwac swad odbytu. Jezeli nie owsiki to co?
>
> t.k

Bielizna z dodatkiem wlokien sztucznych, niewlasciwa dieta, tryb zycia,
fotel, krzesla pokryte sztucznym obiciem, drazniacy proszek do prania,
mydlo, drazniacy papier toaletowy, grzyb w fotelu samochodowym, bielizna
do spania z dodatkiem tworzyw sztucznych, zaparowanie, sklad wody do
mycia, reakcja nerwicowa itd .....

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

3. Data: 2002-12-03 22:21:26

Temat: Re: Swad
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje sugestie:

1. Do higieny intymnych miejsc, stosuj wyłącznie środki specjalnie do tego
celu przeznaczone.
2. W celu pozbycia się świądu, możesz spróbować kremu Analen.
3. To może być grzybica jelit.

Pozdrawiam, andrzej

4. Data: 2002-12-03 23:01:24

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badania na owsice nic nie wykazaly, podwojna kuracja Zentelem nic nie dala
> juz nie wiem od czego moge odczuwac swad odbytu.

Ażeby przestać odczuwać swąd odbytu najlepiej się umyć. Niemiły zapach
powinien zniknąć.

Pozdr
Majka

ps. nie mogłam się powstrzymać :)

5. Data: 2002-12-04 07:19:02

Od: "tomasz krota" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mydlo, drazniacy papier toaletowy, grzyb w fotelu samochodowym, bielizna
> do spania z dodatkiem tworzyw sztucznych, zaparowanie, sklad wody do

Moge to czyms zwalczyc czy mam czekac na zbawienie? :(

t.k.

6. Data: 2002-12-04 09:57:10

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 4 Dec 2002 08:19:02 +0100,tomasz krota wrote in
<aska9l$r8h$1@news.tpi.pl>:

> Moge to czyms zwalczyc czy mam czekac na zbawienie? :(

Mnie kiedyś lekarz zapisał cortineff-maść ( jak uprałam bieliznę mocno
perfumowanym proszkiem do prania.Teraz używam tylko proszek Jelp).

--
Kaja

7. Data: 2002-12-04 13:11:42

Od: d...@y...de (Kasia M.) szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@o...pl> wrote in message news:<asjcvr$41t$1@news.onet.pl>...
> Użytkownik "tomasz krota" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ażeby przestać odczuwać swąd odbytu najlepiej się umyć. Niemiły zapach
> powinien zniknąć.

prosze o wiecej takich komentarzy.

> ps. nie mogłam się powstrzymać :)

to widac.

K.M.

8. Data: 2002-12-04 14:27:57

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ażeby przestać odczuwać swąd odbytu najlepiej się umyć. Niemiły zapach
> powinien zniknąć.

ROTFL :))))
Myślę, ze na drugi raz autor posta będzie dbał o pisownię ;-)
Ola

9. Data: 2002-12-05 12:40:21

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> ROTFL :))))
> Myślę, ze na drugi raz autor posta będzie dbał o pisownię ;-)
> Ola

Mnie to jakoś nie śmieszy.
Jeśli się nie ma nic do powiedzenia to lepiej nic nie mówić.
pozdrawiam
Anka

10. Data: 2002-12-05 12:49:38

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie to jakoś nie śmieszy.
> Jeśli się nie ma nic do powiedzenia to lepiej nic nie mówić.
> pozdrawiam
> Anka

To po co się odezwałaś?

Ból
Lekarze na grupie
IRS-19 a ciąża
Informatyczne programy wspomagające medycyne
Niepokój