wybory samorządowe a ON

1. Data: 2006-10-18 13:29:54

Temat: wybory samorządowe a ON
Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W tym roku mamy wybory samorządowe. Rady dzielnic, gmin, powiatów, sejmiki
wojewódzkie, prezydenci miast, burmistrzowie i wójtowie. To grono będziemy
wybierać. Będziemy decydować o pozostawieniu ludzi na ich stanowiskach lub
wymianie nieudolnych samorządowców na innych. Miejmy nadzieje, że bardziej
skutecznych.

Do moich drzwi wczoraj popołudniu zapukał kandydat na radnego dzielnicy.
Człowiek, którego nie znam, nic o nim nie wiem prosił mnie o głosowanie na
niego. Nie przyniósł żadnych materiałów wyborczych, swoje imię i nazwisko
napisał mi na samoprzylepnej karteczce. Nie miał nawet instynktu
samozachowawczego mówiąc pochwalne słowa o Galerii Kazimierz niedaleko,
której mieszkam. Informował optymistycznie o tym, że ma ruszyć rozbudowa
tego przybytku konsumpcji i że trzeba zobaczyć plany w siedzibie Rady
Dzielnicy, "bo można tam ciekawe rzeczy zobaczyć". Optymista z niego. Jakoś
nie miał pomysłu, co chce konkretnie zrobić. Coś wie o kompetencjach Rady
Dzielnicy, ale sprawiał wrażenie jakby nic konkretnego nie wiedział.

Dzisiaj wylosowano numery list dla komitetów wyborczych, więc jutro pełną
parą ruszy kampania wyborcza. Zastanawiam się, w jaki sposób to się odbije
na środowiskach osób niepełnosprawnych. Myślę, że na bazie kampanii
wyborczej można załatwić wiele spraw ważnych lokalnie. W końcu "odchodząca
władza" będzie chciała "kupić" kilka głosów ;)

Jak wybory samorządowe wyglądają u was? Są kandydaci reprezentujący interesy
niepełnosprawnych?

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

2. Data: 2006-10-18 13:54:02

Temat: Re: wybory samorządowe a ON
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wybory samorządowe wyglądają u was? Są kandydaci reprezentujący
> interesy niepełnosprawnych?

W Warszawie chyba nikt nie mysli o takich drobiazgach bo tu jest jest
poligon doswiadczalny, bo wyniki tych wyborow beda stanowily podstawe do
budowania sojuszy w wyborach do Sejmu i Senatu oraz Prezydenta RP.

A tak ogolnie to te wybory odbywaja sie w podobnej atmosferze jaka panowala
w 1989 roku tzn. blok na blok, a w takim ukladzie sprawy biezace musza
przegrac z polityka

Leszek

3. Data: 2006-10-18 14:29:35

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> W Warszawie chyba nikt nie mysli o takich drobiazgach bo tu jest jest
> poligon doswiadczalny, bo wyniki tych wyborow beda stanowily podstawe do
> budowania sojuszy w wyborach do Sejmu i Senatu oraz Prezydenta RP.

W Krakowie tworza sie bloki, ale znajda sie ludzie ktorzy chca cos zrobic
dla ON.
W koncu jestesmy spora grupa wyborcow i olewanie naszych potrzeb (chociazby
porecze przy schodach w budynkach poblicznych) konczy sie ignorowaniem
wyborow.

> A tak ogolnie to te wybory odbywaja sie w podobnej atmosferze jaka
> panowala w 1989 roku tzn. blok na blok, a w takim ukladzie sprawy biezace
> musza przegrac z polityka

Co uwazasz za sprawy biezace?

A wlasnie. Kanduja w waszych okolicach niepelnosprawni?

4. Data: 2006-10-18 14:35:37

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" napisał w wiadomości

> W Warszawie chyba nikt nie mysli o takich drobiazgach bo tu jest jest
> poligon doswiadczalny, bo wyniki tych wyborow beda stanowily podstawe do
> budowania sojuszy w wyborach do Sejmu i Senatu oraz Prezydenta RP.

Już się nie mogę doczekać wyborów do Parlamentu w takim razie :-))
http://tinyurl.com/yhjhvb
"Komitet Wyborczy Wyborców Gamonie i Krasnoludki" :-D

--
Maciek Spych

Privatnie tu mnie można:
http://www.cerbermail.com/?RpMb29jyVq

5. Data: 2006-10-18 14:47:54

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M S" <s...@n...ok> napisał w wiadomości

> Już się nie mogę doczekać wyborów do Parlamentu w takim razie :-))
> http://tinyurl.com/yhjhvb
> "Komitet Wyborczy Wyborców Gamonie i Krasnoludki" :-D

W przyszlym roku pewnie beda wiec moze sobie zaglosujesz na jakiegos
gamonia, krasnoludki byly w ostatnich wyborach i wygraly nawet ;P

6. Data: 2006-10-19 12:51:15

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już się nie mogę doczekać wyborów do Parlamentu w takim razie :-))
> http://tinyurl.com/yhjhvb
> "Komitet Wyborczy Wyborców Gamonie i Krasnoludki" :-D

Dobrze, ze nie Trolle bo one szkodza ludziom :)

Leszek

7. Data: 2006-10-21 08:19:55

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wrocławiu, jakiś sympatyczny gość na wózku, chciał abym rozdawał mu ulotki
wyborcze.
Chętnie bym na to przystał, gdyby nie fakt, że startuje z listym PO, której tak nie
cierpię jak Samoobrony.

--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

8. Data: 2006-10-21 08:26:42

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
wiadomości news:ehcl09$673$1@atlantis.news.tpi.pl...
> We Wrocławiu, jakiś sympatyczny gość na wózku, chciał abym rozdawał mu
> ulotki wyborcze.
> Chętnie bym na to przystał, gdyby nie fakt, że startuje z listym PO,
> której tak nie cierpię jak Samoobrony.

Do Powiatu Krakowskiego z list LPR startuje facet jezdzacy na wozku, do Rady
Miasta Krakowa amputant tez z LPR. Innych narazie nie znam.

9. Data: 2006-10-21 09:40:49

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Oleśnicy - startuje jako radny p. Ryszard Siwecki, on i żona są ON, zawsze może
liczyć na mój głos.
--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

10. Data: 2006-10-21 10:13:33

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) napisał(a):
> W Oleśnicy - startuje jako radny p. Ryszard Siwecki, on i żona są ON, zawsze może
liczyć na mój głos.

Tak z ciekawości... Może liczyć na Twój głos tylko dlatego,
że jest ON, czy też dlatego, że wg Ciebie jest odpowiednią
osobą na to stanowisko?

Pozdrawiam,
Gerard

renta i DG kontra ZUS
Dla szukajacych pomyslow, na codzienna nude.
Tetrus też może zbierać grzyby i jaka frajda.
Przeczulica!!!
Parkowanie