wybory samorządowe a ON

11. Data: 2006-10-22 00:01:23

Temat: Re: wybory samorządowe a ON
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> Tak z ciekawości... Może liczyć na Twój głos tylko dlatego,
> że jest ON, czy też dlatego, że wg Ciebie jest odpowiednią
> osobą na to stanowisko?

Prawdę mówiąc, miałem nie iść na te wybory, ale jak już ktoś ma
dostawać diety, to dobrze aby był to ktoś kogo znam, lubię i cenię za to,
że mi kiedyś pomógł.
A to, że jest ten radny jest ON ma trzeciorzędne znaczenie,
może bardziej w "jakiś" sposób jest charakterystyczny,
nie ginie w tłumie.
W jednym wypadku nie zagłosowałbym na niego - gdyby
wystartował z listy PO ;-)

--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

12. Data: 2006-10-22 16:27:00

Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał:

> Dzisiaj wylosowano numery list dla komitetów wyborczych, więc jutro
> pełną parą ruszy kampania wyborcza. Zastanawiam się, w jaki sposób to
> się odbije na środowiskach osób niepełnosprawnych. Myślę, że na bazie
> kampanii wyborczej można załatwić wiele spraw ważnych lokalnie. W
> końcu "odchodząca władza" będzie chciała "kupić" kilka głosów ;)
>

> Jak wybory samorządowe wyglądają u was? Są kandydaci reprezentujący
> interesy niepełnosprawnych?

Witam,

Ja kandyduje na radnego w Lublinie.
Jeżeli dostanę się do Rady spróbuję zawalczyć.
Chętnych z dzielnic Śródmieście-Bronowice zapraszam do urn.

Pozdrawiam,
Adam Radzikowski

PS
Sorry za reklamkę:)

--
Pozdrawiam, Adam Radzikowski
www.radzikowski.biz

renta i DG kontra ZUS
Dla szukajacych pomyslow, na codzienna nude.
Tetrus też może zbierać grzyby i jaka frajda.
Przeczulica!!!
Parkowanie