wyciagi z dziurawca

1. Data: 2004-11-23 21:43:08

Temat: wyciagi z dziurawca
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwaliliscie tutaj deprim. Podobno dziala :) No ale mi wyszlo, ze
chociaz kosztuje ok. 15 zl to tanio to nie wychodzi bo to starcza
bodajze na 10 dni czy tydzien a przynajmniej 2 tyg. podobno trzeba
brac.
Czy sa jakies godne polecenia tansze alternatywy dla tego leku? Moze
jakies ziolka do zaparzania czy cos innego?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

2. Data: 2004-11-23 21:56:38

Temat: Re: wyciagi z dziurawca
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

do zaparzania nie znajdziesz nic dzialajacego.
mozesz wziac pod uwage tansze preparaty z dziurawcem,np. Hyperherba czy
Perhip. moze byc tez Deprim forte- lepiej sie dawkuje.

3. Data: 2004-11-23 22:11:18

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Nov 2004 22:56:38 +0100, "justy" <j...@g...pl> wrote:

>do zaparzania nie znajdziesz nic dzialajacego.
>mozesz wziac pod uwage tansze preparaty z dziurawcem,np. Hyperherba czy
>Perhip.

Znasz te preparaty z praktyki?

>moze byc tez Deprim forte- lepiej sie dawkuje.

Znaczy jak? Rzadziej?
Bo o ile pamietam, pani w aptece powiedziala, ze w normalnym
opakowaniu Deprim jest 30 tabletek, stosowanie po 3 razy dziennie.

--
Pozdrawiam, Sabina
Polecam: http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html

4. Data: 2004-11-23 22:48:26

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy jak? Rzadziej?
> Bo o ile pamietam, pani w aptece powiedziala, ze w normalnym
> opakowaniu Deprim jest 30 tabletek, stosowanie po 3 razy dziennie.
Zwykly deprim jest tez w paczkach po 90tbl.
Deprim zawiera 60 mg wyciagu z dziurawca (=0,3 mg sumy hiperycyn) i dawkuje
sie go 3*1.
Deprim forte zawiera az 425 mg dziurawca na kapsulke (=0,75-1,3 mg sumy
hiperycyn) i dawkuje sie go 1 kaps dziennie- w paczce jest 20kaps.

5. Data: 2004-11-23 22:55:08

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tansze alternatywy dla tego leku?
Jest jeszcze Depresplant Aflofarmu, Hyperplant Phytopharmu

6. Data: 2004-11-23 23:10:56

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Nov 2004 23:48:26 +0100, "justy" <j...@g...pl> wrote:

>Deprim forte zawiera az 425 mg dziurawca na kapsulke (=0,75-1,3 mg sumy
>hiperycyn) i dawkuje sie go 1 kaps dziennie- w paczce jest 20kaps.

Jest to rownie skuteczne?
Najczesciej wersje lekow "forte" chyba wychodza taniej wiec jestem
zainteresowana.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

7. Data: 2004-11-23 23:14:07

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Nov 2004 23:55:08 +0100, "justy" <j...@g...pl> wrote:

>Jest jeszcze Depresplant Aflofarmu, Hyperplant Phytopharmu

No ale czy sa one rownie skuteczne jak deprim?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

8. Data: 2004-11-24 18:29:34

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

taniej i skuteczniej wyjdziesz na wizycie u psychiatry

WAW Gdzie najlepeij wykonać badania krwi???
boli!
Łupież...
Antybiotyk
Ginekolog Wrocław