Pedicure - jeszcze raz

1. Data: 2002-08-06 05:56:05

Temat: Pedicure - jeszcze raz
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani Grupowicze

Na czym tak wlasciwie polega pedicure? To dokladnie to samo co manicure, ale
dotyczy stop? Tez wycina sie skorki? Piluje paznokcie?

Pozdrawiam

Anetta

1. Data: 2002-08-07 10:01:00

Temat: Odp: Pedicure - jeszcze raz
Od: "dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anetta <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aiqcps$l2q$...@n...tpi.pl...
> [...]
ale
> dotyczy stop? Tez wycina sie skorki? Piluje paznokcie?

Tak to jest prawie to samo, a różnica polega na tym że pedicure wykonuje
się na paznokciach u stóp a manicure u rąk.

1. Data: 2002-08-07 12:04:27

Temat: Re: Pedicure - jeszcze raz
Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorota" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak to jest prawie to samo, a różnica polega na tym że pedicure wykonuje
> się na paznokciach u stóp a manicure u rąk.

Tak, z tym że należy pamiętać, aby w żadnym wypadku nie wycinać skórek,
odsuwamy je za pomocą kremu do usuwania skórek (takiego jak do manicure -
gorąco polecam Sally Hansen ok 30 zł, ale starcza na bardzo długo).
Paznokcie natomiast obcinamy lub piłujemy zupełnie płasko- nie nadajemy im
ksztaltu jak przy manicure. Jest to bardzo ważne, gdyż opiłowywanie paznokci
z boków powoduje ich wrastanie, co okropnie boli!

gosiak
(z dyplomem kosmetyczki)

1. Data: 2002-08-07 12:27:12

Temat: Re: wycinanie skórek, było Re: Pedicure - jeszcze raz
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" napisala:

> skórek[...]
> No, toś się, słońce, wkopała :) To teraz mi powiedz, co ja mam
> zrobić ze swoimi skórkami u rąk, które, kiedy grzecznie próbuję
> je odsuwać, "stają dęba" (nie wiem, jak to określić, to, co
> leżało płasko na paznokciu, po odsunięciu kurczy się i ustawia
> pionowo, tworząc taki jakby płotek półmilimetrowej wysokości), a
> pozostawione w tym stanie zaczynają się zadzierać. W związku z
> czym prędzej czy później wymiękam i wycinam, tyle że już
> strzępiaste i pozadzierane.

No wlaśnie, a jakaś drogocenna mikstura, która miała te skórki
"zniknąć", to się okazała windows skuteczna.

Krycha z wycietymi skórkami

1. Data: 2002-08-07 12:27:13

Temat: wycinanie skórek, było Re: Pedicure - jeszcze raz
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> napisał w
wiadomości news:air1m8$ft3$1@news2.ipartners.pl...
> [...]

pozostawione w tym stanie zaczynają się zadzierać. W związku z
czym prędzej czy później wymiękam i wycinam, tyle że już

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

1. Data: 2002-08-07 12:43:39

Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostawione w tym stanie zaczynają się zadzierać. W związku z
> czym prędzej czy później wymiękam i wycinam, tyle że już

Widzisz, ja pisałam o skórkach u nóg. W przypadku rąk stosuję manicure
tradycyjny ,czyli z mechanicznym wycinaniem skórek, bo po kilkuletnim
wycinaniu jest tak, że po prostu po prostu inaczej nie można. Niestety
również niektórych przypadkach i jest to uwarunkowane kształtem paznokcia i
takimi skórkami jak Twoje, usuwanie ich za pomocą kremu powoduje jeszcze
gorszy efekt .

1. Data: 2002-08-07 13:45:55

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> napisał w
wiadomości news:air3vp$hjb$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
paznokcia i
> takimi skórkami jak Twoje, usuwanie ich za pomocą kremu

Dzięki. Teraz spokojnie i z czystym sumieniem będę mogła
powycinać, zanim się pozadzierają :)

Swoją drogą po raz kolejny mnie wnerwiają arykuły gazetowe.
Skórki - nie wycinać absolutnie. Gęba męska po goleniu - balsam
koniecznie (a TŻ się goli "na mydło" i jest cudny :), a po
użyciu balsamu zaczynają mu się dziać dziwne rzeczy z twarzą,
zresztą przetestowałam na sobie, że jak już się muszę gdzieś
oskrobać, to faktycznie najlepiej na mydło i niczym nie paćkać).
Ciemne włosy i oczy - będziesz się cudnie opalać (a dudek).
Precz z generalizacją :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

1. Data: 2002-08-07 14:16:19

Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Precz z generalizacją :)
>
> Tak to absolutna bzdura, niestety duża cześć osób, to tych, których uroda
nie mieści się w gazetowych standardach .....

1. Data: 2002-08-07 17:56:19

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-08-07 14:27, Użytkownik Krystyna Chiger napisał:
> "Hanka Skwarczyńska" napisala:
> CIACH
> No wlaśnie, a jakaś drogocenna mikstura, która miała te skórki
> "zniknąć", to się okazała windows skuteczna.
**********
Piękne :-)
Skąd to?

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

1. Data: 2002-08-09 15:01:20

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta:
> Na czym tak wlasciwie polega pedicure? To dokladnie to samo co manicure,
ale
> dotyczy stop? Tez wycina sie skorki? Piluje paznokcie?
a dodatkowo mozna scinac i scierac nagniotki i inne cholerstwa
jakie od chodzenia na wysokich obcasach sie tworza...
--
dri
"w glowie sie nie miesci,

a pedicure w Poznaniu