wyciszenie scianki z plyt GK

1. Data: 2002-03-18 12:43:54

Temat: wyciszenie scianki z plyt GK
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiazujac do pytania kolezanki, w moim przypadku "z dobrodziejstwem
inwentarza" zastalem scianki dzialowe z ployt GK puste w srodku, ich
konstrukcja opiera sie na blaszanych ksztaltkach. Na obecnym etapie
nie ma przeszkod przed rozebraniem scianki, wlasciwym wypelnieniem i
ponownym montazem, ale nie mam pojecia czym wypelnic scianke zeby
zapewnic skuteczne wyciszenie.

1. Data: 2002-03-19 07:41:14

Temat: Re: wyciszenie scianki z plyt GK
Od: "Waldek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> nie ma przeszkod przed rozebraniem scianki, wlasciwym wypelnieniem i
> ponownym montazem, ale nie mam pojecia czym wypelnic scianke zeby
Jak juz ktos wspomnial welna mineralna takiej grubosci jakiej jest profil
stalowy konstrukcji.
Nie musze chyba dodawac, ze wystarczy zdemontowac plyte z jednej strony.
Pozdrawiam
Waldek

1. Data: 2002-03-22 10:17:06

Od: "Stryjek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Polecam Welne mineralna Gulfibera model Ventiterm.
Jezeli chcesz to zrobic dobrze, to staraj sie wybrac welne jak najbardziej gesta (
zbita )
taka która prawie mozna kroic nozem. Postaraj sie równiez o to, zeby z jednej strony
scianki od wewnatrz
zostawic tzw. pustke . czyli jezeli pomiedzy sciankami masz np. 10 cm to kup welne o
grubosci 8 cm.
Taka izolacja akustyczna bedzie najbardziej efektywna.

Dobrze jest równiez zaizolowac profile montazowe.

Pozdrawiam

Piotrek
www.etnik.pl

wyciszenie scian