wyczerpanie stresem

1. Data: 2005-07-25 15:20:36

Temat: wyczerpanie stresem
Od: "MP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez kilka lat ciężko pracowałem w dużym stresie (jako informatyk, przy
poważnych projektach). Zapłaciłem za to zdrowiem - pomimo że minęło prawie 2
lata od tego, nadal czuję się źle (psychicznie i fizycznie), wyczerpany, mam
kłopoty ze snem i chyba wrzód na żołądku. Ma pytanie-prośbę: jak
się "zregenerować"? Biorę witaminy, jem owoce, medytuję, chodziłem na
psychoterapię, ale poprawa jest niewielka. Jak mogę sobie skutecznie pomóc? W
bioenergoterapeutów raczej nie wierzę ale może warto i to spróbować? Co innego.
Dzięki za pomoc.

2. Data: 2005-07-25 19:10:34

Temat: Re: wyczerpanie stresem
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

poczytaj o zespole wypalenia zawodowego.
odreagowanie zalezy od konstytucji danej osoby - jednym pomoze
dlubanie w ogródku, innym wyrab lasu, jeszcze innym regularna,
systematyczna aktywnosc sportowa.
pzdr.

3. Data: 2005-07-29 10:16:07

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Biorę witaminy, jem owoce, medytuję, chodziłem na
> psychoterapię, ale poprawa jest niewielka.
Tyle rzeczy robisz i to wszystko cię nie stresuje? :)
Może za dużo chcesz.
2h intensywnego odpoczynku i ma być wszystko w porządku ? :)

Wolniej trochę.
Idź na bezrobocie. Rok to mało dla odzyskania sił. MInimum półtora. :)
A tak na serio : nawet 2 tygodnie to za mało po kilku latach.

prośba o przetłumaczenie
rak jajnika, ethyol, histopatologia
rwa kulszowa
rwa kulszowa