wydumałam tełorie...

1. Data: 2010-04-29 15:38:36

Temat: wydumałam tełorie...
Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

siedzę przemyślam, wymyślam i myślę... wyśle tego posta czy nie
wyśle,
jednak po namyśle stwierdziłam, ze wyśle bo stale o tym myślę...

Mianowicie, zastanawiałam się nad tym co kiedyś napisała medea, że
my tu odkrywamy sie bardziej niż mogłoby to mieć miejsce w realu.
Jest w tym dużo prawdy, bo teoretyczna anonimowość wyzwala w nas
pokłady najprzeróżniejszych reakcji, odruchów, zachowań i stanowisk w
sprawach o, których być może nie rozmawialibyśmy w realu.
Na ten przykład ja tu jestem pyskata i chamska podczas gdy
w realu jestem powściągliwa i dość nieśmiała.
No i skoro tak se gadamy i sie otwieramy to w świetle tego
pozwoliłam sobie zrobić taką osobista teorię, kto na podstawie
tego co wiem o Was z usenetu pasowałby do siebie w realu jako para
i ....

moje typy sa takie:
________________

red i vilar - bo oboje są bardzo pacyfistyczni i wrażliwi a może
nadwrażliwi.

kiwiko i glob - bo ona na wszystko sie przytakuje a glob lubi żeby
zawsze było po jego myśli.

ikselka i s/e/p - bo oboje są za elokwencją, i kulturą w każdym calu
i obydwoje mają tendencje nacystyczne.

trenR i qura - bo ona karze wszystkim wychać i ryczeć a on wciska
wszystkich między psychopatów. A serio to posiadają jakiś tajny język,
zrozumiały chyba tylko dla nich.

cb i paulina - bo on pod skórą mięczaka ma jakieś tam jaja, a ona pod
''jajami'' ma skórkę kobietki i widocznie pałają do siebie sympatią...
kto sie czubi ten sie.... i takie tam

chiron i medea - nie wiem czemu, ale jakoś tak.

magdulińska i penslavista - domatorzy, konserwatyści,cieszący sie z
prostych rzeczy, ludzie oddani w rodzinie/partnerstwie

aisza i przemek zbójnik - bo oboje są skompoliterowi co nie
przeszkadza im wyciągać celne wnioski z długich wywodów.

No... to tak se to wymyśliłam po tych mientkich landrynkach ;)

--
sampi

2. Data: 2010-04-29 17:28:56

Temat: Re: wydumałam tełorie...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):
> [...]
> przeszkadza im wyciągać celne wnioski z długich wywodów.
>
> No... to tak se to wymyśliłam po tych mientkich landrynkach ;)

Nikomu nic nie narzucam, właśnie jestem odwrotnością tyranów tutaj i w
realu. Tylko, że jak piszesz o np ;swoich wrzodach, a ktoś jest tak
głupi, że każe ci się napić wódki, to sama rozumiesz, pewne granice
absurdu są przekraczane i wtenczas się porządkuje, że nie wolno
wrzodów leczyć wódką. A Ikselka i P ...to prymitywy, Duch i
Chirek ...to jeden wielki zakład psychiatryczny. Tren ...obłudnik
polityczny. Medea ...działa stereotypami, bardzo
tendencyjna...Cebek ...bliski szaleństwa. Redart... twardogłowy.
Pansla.. lepiej nie mówić.

3. Data: 2010-04-29 17:44:34

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 19:28, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> polityczny. Medea ...działa stereotypami, bardzo
> tendencyjna...Cebek ...bliski szaleństwa. Redart... twardogłowy.

Nie nie chodziło o to co ty myślisz, ze chodziło.
Po prostu dywagowałam kto wedłóg mnie pasowałby do siebie
charakterami.
To co globik, dobrze wytypowałam ci pannę - pod charakter ? ;)

--
sampi

4. Data: 2010-04-29 17:48:07

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polityczny. Medea ...działa stereotypami, bardzo
> tendencyjna...Cebek ...bliski szaleństwa. Redart... twardogłowy.

A tak a propos.... a jak byś mnie ocenił ?
Tylko tak szczerze, spod wątroby.

--
sampi

5. Data: 2010-04-29 17:49:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):

> [...]
> charakterami.
> To co globik, dobrze wytypowałam ci pannę - pod charakter ? ;)

Kiwiko pewnie taka nie jest, jak ty sobie to wyobrażasz, ale jeśli
mnie zestawiasz z osobą, która by się ze mną zgadzała,... ani jednego
dnia bym z nią nie wytrzymał, nerwowo..

6. Data: 2010-04-29 17:53:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):

> A tak a propos.... a jak byś mnie ocenił ?
> Tylko tak szczerze, spod wątroby.
>
> --
> sampi
Nie wiem nie oceniałem ciebie/ analizowałem, ale często powracała mi
myśl, że będąc z taką jak ty osobą, trzeba by było ciebie kształcić,
czyli uczyć.

7. Data: 2010-04-29 17:54:54

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 19:49, glob <r...@g...com> wrote:

> Kiwiko pewnie taka nie jest, jak ty sobie to wyobrażasz, ale jeśli
> mnie zestawiasz z osobą, która by się ze mną zgadzała,... ani jednego
> dnia bym z nią nie wytrzymał, nerwowo..

to fakt, porozumienie w życiu jest istotne, ale takie ciągłe
konsensusy w współistnieniu, nawet bez słów, to przypominać by mogły
jazdę
tirowca w koleinach - można drzemnąć na pół życia.

--
sampi

8. Data: 2010-04-29 18:01:53

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 19:53, glob <r...@g...com> wrote:

> Nie wiem nie oceniałem ciebie/ analizowałem, ale często powracała mi
> myśl, że będąc z taką jak ty osobą, trzeba by było ciebie kształcić,
> czyli uczyć.

w sumie to owszem sie zgadzam... kształcona to ja mało, ale
za to jaka pyskata i fryzjera byś miał za darmo ;)

--
sampi

9. Data: 2010-04-29 18:06:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-29 17:38, niebożę sampi wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

To Tobie został malkontent

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

10. Data: 2010-04-29 18:08:52

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 20:06, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> [...]
> Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
> Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Wiesz... nie śmiałam sibie typować - to tak troszku nie wypada ;)

--
sampi

Napierdalski ogłosił
SENS - Poradnik Psychologiczny