wydumałam tełorie...

11. Data: 2010-04-29 18:10:08

Temat: Re: wydumałam tełorie...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):

> w sumie to owszem sie zgadzam... kształcona to ja mało, ale
> za to jaka pyskata i fryzjera byś miał za darmo ;)
>
> --
> sampi
Jeśli bym przy tobie wcześniej nie wyłysiał,;), ale jeśli zgadzasz się
ze mną, to czego nie pójdziesz do szkoły wieczorowej?

12. Data: 2010-04-29 18:20:49

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-04-29 17:38, niebożę sampi wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
>
> To Tobie został malkontent

tego się nawet nie dyskutuje
to już dawno ustalone :-)))

13. Data: 2010-04-29 18:35:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-29 20:20, niebożę malkontent wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> tego się nawet nie dyskutuje
> to już dawno ustalone :-)))

Bystra jestem, wiem.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

14. Data: 2010-04-29 18:44:48

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-04-29 20:20, niebożę malkontent wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Bystra jestem, wiem.

to zupełnie tak samo
tego się nie dyskutuje
bo to już dawno ustalone :-))))
( powszechnie wiadome)

15. Data: 2010-04-29 18:57:12

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 20:10, glob <r...@g...com> wrote:

> Jeśli bym przy tobie wcześniej nie wyłysiał,;), ale jeśli zgadzasz się
> ze mną, to czego nie pójdziesz do szkoły wieczorowej?

dłuuuuugo by opowiadać globiku ;)

--
sampi

16. Data: 2010-04-29 18:58:41

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:hrchqr$iu2$1@inews.gazeta.pl...

> tego się nawet nie dyskutuje
> to już dawno ustalone :-)))

malki... nie tłumacz się...winni się tłumaczą
skazuje Cie na dożywotnio na mnie :))

--
sampi

17. Data: 2010-04-29 19:05:41

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał w
> wiadomościnews:hrchqr$iu2$1@inews.gazeta.pl...

>malki... nie tłumacz się...winni się tłumaczą
:-)))

18. Data: 2010-04-29 19:10:05

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Nie nie chodziło o to co ty myślisz, ze chodziło.
Po prostu dywagowałam kto wedłóg mnie pasowałby do siebie
charakterami.
To co globik, dobrze wytypowałam ci pannę - pod charakter ? ;)

--
sampi

nie przesadzaj moja droga z tą panną
bo ja dla niego jak matka ;)

kiwiko

19. Data: 2010-04-29 19:12:32

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 21:05, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:41b9d58a-f565-4ebc-9d66-ad7ddff07ad7@
37g2000yqm.googlegroups.com...

> :-)))

no! i żeby mi tam żadnych
innych wątów, pultacji, brąchów i wątpliwości nie było - nigdy ;)
nie rysuje dla byle kogo :)
--
sampi

20. Data: 2010-04-29 19:14:32

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Kiwiko pewnie taka nie jest, jak ty sobie to wyobrażasz, ale jeśli
mnie zestawiasz z osobą, która by się ze mną zgadzała,... ani jednego
dnia bym z nią nie wytrzymał, nerwowo..

więc się nie martw, bo mi sie inny podoba ;)

kiwiko

Napierdalski ogłosił
SENS - Poradnik Psychologiczny
tak sobie przypomniałam o....