wyjacy kaloryfer

1. Data: 2004-10-20 09:52:31

Temat: Re: wyjacy kaloryfer
Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj zmienić nastawę wstępną w zaworze.
JaC

> pytalem sie juz paru znajomych czemu to sie tak zachowuje i jedyna uzyskana
odpowiedzia byl iz najprawdopodobniej zawor do
grzejnika nie domyka sie do konca i w ten sposob tworzy sie gwizdek

1. Data: 2004-10-20 09:53:27

Temat: wyjacy kaloryfer
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam duuuzy problem, sprawa wyglada nastepujaco:

mieszkanie w bloku 6scio pietrowym
w kazdym pokoju oddzielny pion od centralnego ogrzewania

rury w pionach stalowe, odejscia stalowe - przechodzace w miedziane
do tego podlaczone kaloryfery stalowe burgmana (czy jakos tak)
na wejsciu do kaloryfera zawor terminczny
na wyjsciu zawor odcinajacy (tak iz mozna zdjac kaloryfer z cisnieniem w
rurach

po zakreceniu zaworu kaloryfer zaczyna wyc- wydobywa dzwiek o strasznie
drazniacej czestotliwosci

pytalem sie juz paru znajomych czemu to sie tak zachowuje i jedyna uzyskana
odpowiedzia byl iz najprawdopodobniej zawor do grzejnika nie domyka sie do
konca i w ten sposob tworzy sie gwizdek

jednakze przy otwarciu zawodu doplywowego a zamknieciu odplywowego kaloryfer
rowniez wyje, co obalaloby chyba ta teze.

przy otwartych obu zaworach kaloryfer nie wydaje zadnych dzwiekow

o co chodzi!?

pzdr

Mateusz

1. Data: 2004-10-20 10:15:09

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj zmienić nastawę wstępną w zaworze.

mozesz rozwinac temat?
co to takiego i gdzie sie ustawia

pzdr

matjaw

1. Data: 2004-10-20 11:41:25

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz Jaworski" <m...@a...pl> writes:

> mozesz rozwinac temat?
> co to takiego i gdzie sie ustawia

Zdejmujesz glowice termostatyczna z zaworu i odslania sie takie cos,
jakby srubka, co mozna regulowac srubokretem lub podobnym narzedziem
8-)

Ale czy to cos pomoze na wycie, to nie wiem.

MJ

1. Data: 2004-10-20 12:49:17

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> Zdejmujesz glowice termostatyczna z zaworu i odslania sie takie cos,
> jakby srubka, co mozna regulowac srubokretem lub podobnym narzedziem

We wszystkich mi znanych zaworach była to nie śrubka, a nakrętka
(zwykle radełkowana, do kręcenia palcami), faktycznie pod głowicą
termostatyczną, zwykle z naniesioną jakąś prostą skalą (1-5)

J.

1. Data: 2004-10-20 13:05:30

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

srubki na 100% nie ma, to pamietam

> We wszystkich mi znanych zaworach była to nie śrubka, a nakrętka
> (zwykle radełkowana, do kręcenia palcami), faktycznie pod głowicą
> termostatyczną, zwykle z naniesioną jakąś prostą skalą (1-5)

jakas nakretka moze jest - po powrocie do domu obadam
ale zeby tam jakas skala byla to nie pamietam:(

pzdr

matjaw

1. Data: 2004-10-20 13:24:09

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz Jaworski" <m...@a...pl> wrote in message

> jakas nakretka moze jest - po powrocie do domu obadam

Ta nakretka to taki kreciołek nakręcony na wierzch samego zaworu.

> ale zeby tam jakas skala byla to nie pamietam:(

Ona sie może nie rzucać w oczy, to jest po prostu kilka kresek
wytłoczonych na jednym, przy skrajnych numerki 1 i 5 i kreska
wskazująca na tym ruchomym. Ale skala jest na pewno nie zawsze, w domu
mam tez i taki zawór, na którym żadnej skali nie ma, ustawia sie na
czuja.

J.

1. Data: 2004-10-20 14:56:49

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> writes:

> We wszystkich mi znanych zaworach była to nie śrubka, a nakrętka
> (zwykle radełkowana, do kręcenia palcami), faktycznie pod głowicą
> termostatyczną, zwykle z naniesioną jakąś prostą skalą (1-5)

A może rzeczywiście nakrętka. A skali sobie nie przypominam, ale
pewnie przegapiłem.

MJ

1. Data: 2004-10-21 06:24:26

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cl5otq$nto$1@news.mch.sbs.de...

> [...]
> wskazująca na tym ruchomym. Ale skala jest na pewno nie zawsze, w domu
> mam tez i taki zawór, na którym żadnej skali nie ma, ustawia sie na

Bo nie kazdy zawor ma nastawe wstepna.

Wojtek

Szukam sklepu AGD
Pytanie dla znających rynek nieruchomości
karaluchy
Pralka Siemens - co ja kupiłem???
lodowka NO FROST