wyjazd na golonkę i żeberka :))

1. Data: 2002-03-04 10:10:47

Temat: wyjazd na golonkę i żeberka :))
Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
wpadłem na taki dziwny pomysł - ważne dla Wrocławian.
Może znaleźliby się chętni na wyjazd do Czech na kulinarną ucztę? Marzy mi
się wrócić do Rokytnic v Orlickych horach na wędzoną, pieczoną golonkę i
takież żeberka. Zapewniam, że warto :)))
Czy wobec tego:
1. znalazłby się ktoś z samochodem?
2. Byliby chętni?

Kosztami możemy się podzielić rzecz jasna

Waldek Brygier
http://www.sudety.w.pl - moja strona domowa. Zapraszam!

1. Data: 2002-03-04 12:46:48

Temat: Re: wyjazd na golonkę i żeberka :))
Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem z Wroclawia. :-)))
> Mapet

No to jeszcze ze dwie osoby, jakiś samochód i kraj knedlików nasz :)))

1. Data: 2002-03-04 12:48:10

Od: "Maciej Lewczuk/CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet" <l...@w...pl> wrote in message news:3c8351c3@news.vogel.pl...

> Ja jestem z Wroclawia. :-)))

Ja tez, samochod tez jest, ale maly i nie mam niestety czasu i kaski ;-( A
goloneczke i zeberka by sie dobre zjadlo...

Maciej Lewczuk

Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (071) 345-21-38 w. 108, fax (071) 345-21-42

1. Data: 2002-03-04 12:54:51

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez, samochod tez jest, ale maly i nie mam niestety czasu i kaski ;-( A
> goloneczke i zeberka by sie dobre zjadlo...

Kasa potrzebna niewielka - tyle co na paliwo dzielone przez 4, a za potężną
(naprawdę potężną porcję golonki - 1,3 kg :)) z dwoma piwami zapłaciłem koło
150 koron, czyli jakieś 18 zł, żeberka kosztują (0,5 kg) jakieś 75 koron +
coś do picia. Do tego w cenie troszkę warzyw i bułki/chleb

1. Data: 2002-03-04 13:30:07

Temat: Re: wyjazd na golonk? i ?eberka :))
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kasa potrzebna niewielka - tyle co na paliwo dzielone przez 4, a za pot??n?
>(naprawd? pot??n? porcj? golonki - 1,3 kg :)) z dwoma piwami zap?aci?em ko?o
>150 koron, czyli jakie? 18 z?, ?eberka kosztuj? (0,5 kg) jakie? 75 koron +
>co? do picia. Do tego w cenie troszk? warzyw i bu?ki/chleb

a daleko za te granice trzeba jechac?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-04 13:30:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja jestem z Wroclawia. :-)))
>Mapet

ja tez. niejako

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-04 13:57:01

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a daleko za te granice trzeba jechac?

Czyzbys chciala Krysiu jeszcze bardziej urozmaicic sobie plan pobytu w
Polsce?

Basia

1. Data: 2002-03-04 14:07:54

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a daleko za te granice trzeba jechac?

W linii prostej od granicy to jest kilka kilometrów, ale kawalek trzeba
przejechac od przejscia samochodowego (jakies 25-30 km)
Zaplanowania atrakcji kulinarno-turystycznych moge sie podjac moge sie
podjac. Potrzebny jest tylko samochód (najlepiej na gaz - najtaniej :)) i
kilka osób. A moze w kilka samochodów? :)).
Wyjazd na caly dzien, na przyklad w weekend + male zwiedzanie czegos
ciekawego
A zdjecie wspominanych przeze mnie potraw mozna zobaczyc na
- zebarka http://www.rampusak.cz/jidla/12.jpg
- golonka http://www.rampusak.cz/jidla/11.jpg

1. Data: 2002-03-04 15:04:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czyzbys chciala Krysiu jeszcze bardziej urozmaicic sobie plan pobytu w
>Polsce?
>
>Basia

wiesz, jesli chodzi o dobra goloneczke, to tego...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-04 19:50:56

Od: "Mapet" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>- ważne dla Wrocławian.

Ja jestem z Wroclawia. :-)))
Mapet

rurki z kremem orzechowym
Knedliki?
Popelnilam chinskie mielone
kurczak po tajsku - do kamili
linki wegetariankie z roznych stron swiata