wykrakaliście :-((

1. Data: 2003-12-02 19:23:25

Temat: wykrakaliście :-((
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji krytykowania projektu ustawy winiarskiej ktoś zażartował, ze
niedługo trzeba będzie miec pozwolenia na uprawę kartofli.
I wykrakał. :-((((

Wiecie co wymyśliło??
Rejestrację upraw ziemniakow i to niezależnie od wielkości upraw (nawet
jeżeli uprawa jest prowadzona w przydomowym ogródku!!).
Za niezgłoszenie uprawy grozi areszt lub grzywna!!!

Bogusław? Zgłosiłeś Twoje kartofelki???
Bo termin zgłoszeń minął. Gdyby Cię do tiurmy zamknęli przyślij adres -
będziemy Ci cebulę posyłali....
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-12-02 19:28:50

Temat: Re: wykrakaliście :-((
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał > Bogusław? Zgłosiłeś Twoje
kartofelki???
Gdyby Cię do tiurmy zamknęli przyślij adres -
> będziemy Ci cebulę posyłali....

Cebulę też należy rejestrować ze względu na smród szkodzący środowisku
;-))))
Pozdr. Jurek

3. Data: 2003-12-02 19:35:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby Cię do tiurmy zamknęli przyślij adres -
>
> Cebulę też należy rejestrować ze względu na smród szkodzący środowisku
> ;-))))
> Pozdr. Jurek

Środowisku ludzi przymkniętych:-)))

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-12-02 20:04:31

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Bogusław? Zgłosiłeś Twoje kartofelki???

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Ja uprawiam frytki ziemne, ustawa ich nie dotyczy ;-)
:-) Bogusław

5. Data: 2003-12-02 21:41:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Wiecie co wymyśliło??
> Rejestrację upraw ziemniakow i to niezależnie od wielkości upraw (nawet
> jeżeli uprawa jest prowadzona w przydomowym ogródku!!).
> Za niezgłoszenie uprawy grozi areszt lub grzywna!!!

??? Na stronie http://www.wodrlosiow.pl/fitosanitar..html znalazlem:

W Polsce, proponuje się objęcie procedurą urzędowej rejestracji następujących grup
podmiotów:
- wszystkich producentów ziemniaków sadzeniaków,
- producentów ziemniaków towarowych prowadzących tego typu produkcję z przeznaczeniem
na "rynek"
(centra, dystrybucyjne, supermarkety, eksport),
- magazyny zbiorcze i centra pakujące ziemniaki,
- eksporterów i importerów ziemniaków.

Skad masz wiadomosci o przydomowym ogrodku?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-12-02 21:57:50

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> wrote:

> Wiecie co wymyśliło??
> Rejestrację upraw ziemniakow i to niezależnie od wielkości upraw

Podobno mają kolczykować krety!
moon

7. Data: 2003-12-02 22:08:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:aG7zb.2974$Lr6.1145@fe1.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> napisał(a):
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> http://www.wodrlosiow.pl/fitosanitar..html
> Skad masz wiadomosci o przydomowym ogrodku?

Hejka. Tak się rodzą plotki. :-(
Pozdrawiam profesorsko Ja...cki
P.S. W wymyślaniu dla was ocen przychodzą mi tylko na myśl cyfry mniejsze od
zera.:-)

8. Data: 2003-12-02 23:55:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Podobno mają kolczykować krety!
> moon
:)
ale podobno tylko te z licencja skoczka spadachronowego
:))))
z pozdrowioeniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2003-12-03 10:24:19

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niedługo trzeba będzie miec pozwolenia na uprawę kartofli.
> I wykrakał. :-((((

Nie wiem czy nie ja :-(

> Wiecie co wymyśliło??
> Rejestrację upraw ziemniakow i to niezależnie od wielkości upraw (nawet
> jeżeli uprawa jest prowadzona w przydomowym ogródku!!).

Nie należy się tym przejmować, bo to będzie martwy przepis, tak jak np.
koncesja na wydobywanie kopalin, tzn. węgiel, ropa musi być na to koncesja.

ALE woda ze studni to też jest kopalina i jakoś żadny gospodarz mający
studnię nie musi się starać o koncesję :-)

Jacek

10. Data: 2003-12-03 11:06:25

Od: "Janusz J" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ALE woda ze studni to też jest kopalina i jakoś żadny gospodarz mający
> studnię nie musi się starać o koncesję :-)

Akutat problem wody w studni reguluje prawo wodne i nie jest to kopalina.
Cyt Art. 2. Powierzchniowe wody stojące oraz wody w studniach i rowach
stanowią własność właścicieli gruntów, na których się znajdują.
Pozdrawiam
Janusz

dziwny kwietnik-prośba o poradę
okrywanie na zimę