wykwit na skorze?

1. Data: 2009-08-23 20:08:26

Temat: wykwit na skorze?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbadc56e0cd5e183
.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f72f82fffaf946c5
.html

zrobilem zdiecie tej wiekszej plamki

prosze o opinie

ta skroka wierzchnia zaczyna pekac i schodzic.....
czy to aby na pewno tradzik dzieciecy ?

dziecko ma 5 miesiecy

narazie robina sa kompresy z soli gorzkiej

czy trzeba odwiedzic znow dematologa bo zle diagnoza postawiona czy nie ?

2. Data: 2009-08-24 16:46:01

Temat: Re: wykwit na skorze?
Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> [...]
>

> narazie robina sa kompresy z soli gorzkiej
>
> czy trzeba odwiedzic znow dematologa bo zle diagnoza postawiona czy nie ?

Nie słyszałam, o trądziku w wieku 5-mcy - mnie to wygląda na opryszczkę
albo jakieś inne zapalenie wirusowe. Powinieneś to skonsultować.

Melisa

3. Data: 2009-08-24 16:58:58

Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2009-08-24 17:32:57

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melisa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>>

> Nie słyszałam, o trądziku w wieku 5-mcy - mnie to wygląda na opryszczkę
> albo jakieś inne zapalenie wirusowe. Powinieneś to skonsultować.

juz zmienilo kolor jest bardziej sniade
przecieram mu co jakis czas to sola gorzka
jest sens w takim razie konsultowac?

5. Data: 2009-08-24 17:44:47

Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:

> juz zmienilo kolor jest bardziej sniade
> przecieram mu co jakis czas to sola gorzka
> jest sens w takim razie konsultowac?

jeśli widzisz poprawę? sam decyduj - ale wcześniej pisałeś, że już
stosowałeś maści i to b. silne, które pomagały, a jednak skora nie
została wygojona.
- czy zmiana sie powiększa?
- jak długo trwa?
- czy dziecko nie ma alergii?
- czy jest karmione piersią?
- czy ma uczulenie na białko?

trudno ocenić - na obu zdjęciach nie widać różnicy; nie ma porównania.
sam decyduj.

pozdrawiam

Mel

6. Data: 2009-08-24 18:54:52

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak
tridem odrazu po 2 dniach znikalo ale powracalo - wady masci sterydowej.
teraz robie przymoczki z soli gorzkiej i jest niebo a ziemia moze nie tak
szybko jak po tridem ale porpawe widac
dodatkowo uzywane jest cicaflate

7. Data: 2009-08-24 21:08:24

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> [...]
>

> narazie robina sa kompresy z soli gorzkiej
>
> czy trzeba odwiedzic znow dematologa bo zle diagnoza postawiona czy nie ?

Spróbuj zastosować maść Alantan lub krem Linomag.
Weź te zdjęcia ze sobą i idź do innego dermatologa, bo zniszczycie tymi
solami gorzkimi dziecku twarz.
Dziecko ma na coś uczulenie.

--
animka

8. Data: 2009-08-24 22:02:44

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Melisa pisze:

> mnie to wygląda na opryszczkę
> albo jakieś inne zapalenie wirusowe.

nonsens. Przecież zmiana znikała błyskawicznie po miejscowym
zastosowaniu sterydów.

Leszek

9. Data: 2009-08-24 22:14:48

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak pisze:

> nonsens. Przecież zmiana znikała błyskawicznie po miejscowym
> zastosowaniu sterydów.

Moim zdaniem to jest uczulenie na mleko.
Najlepsi dermatolodzy dziecięcy są w Klinice Dermatologicznej przy ul.
Koszykowej 1A w Warszawie (Poradnia dla dzieci, z całej Polski tam
przyjeżdżają).

--
animka

10. Data: 2009-08-25 06:49:42

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> narazie robina sa kompresy z soli gorzkiej czy trzeba odwiedzic znow
> dematologa bo zle diagnoza postawiona czy nie ?

Byc moze jest to skaza bialkowa. Poczytaj na ten temat i zastosuj
odpowiednia diete po konsultacji z lekarzem. A z tymi wszelkimi
smarowidlami, to nie przesadz. Nie sa obojetne dla zdrowia, zwlaszcza
sterydy... Poza tym, jak widze chcesz usunac, to co widzisz na zewnatrz, a
najpierw nalezy wyleczyc wnetrze. Z twarzy z czasem samo zniknie.

Azjatyckie plastry opatrunkowe, czy bezpieczne?
Jaką wodę pić
typ unaczynienia guzka
Dawca narządów, szpiku, krwi
tradzik u niemowlaka ?