Mg + wapno czy Mg - wapno?

1. Data: 2009-08-24 11:15:53

Temat: Mg + wapno czy Mg - wapno?
Od: "Karol" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Jako, że mam niedobory Magnezu łykam (po konsultacji z leparzem) 240 mg Mg+
wit. B6.

Słyszałem, że magnez konkuruje z wapnem - mam więc łykać jeszcze wapno? Czy
właśnie nie łykać, żeby nie konkurował.

Już zbaraniałem.

2. Data: 2009-08-27 00:20:27

Temat: Re: Mg + wapno czy Mg - wapno?
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karol" <n...@m...com> wrote in message news:h6tsr5$nlu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Słyszałem, że magnez konkuruje z wapnem - mam więc łykać jeszcze wapno?
> Czy właśnie nie łykać, żeby nie konkurował.

Skoro konkuruje to nie łykać. Jeśli to jest prawda to z technicznego punktu
widzenia po prostu nie przyjmować tabletek bezpośrednio po posiłku
(najlepiej moim zdaniem na 30 minut przed posiłkiem, chyba że na ulotce jest
napisane żeby leku nie przyjmować na czczo).

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

wykwit na skorze?
Azjatyckie plastry opatrunkowe, czy bezpieczne?
Jaką wodę pić
typ unaczynienia guzka
Dawca narządów, szpiku, krwi