wylewka na podlodze

1. Data: 2005-11-26 16:49:56

Temat: wylewka na podlodze
Od: "PP" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem z drewniana podloga na legarach w lazience w mieszkaniu na
pierwszym pietrze. Docelowo na wierzchu mają być kafelki. Podloga jest dosc
mocno pod gorke (prawie 2 cm na 2 metrach). Nie chce jednak zbyt wysoko
wszystkiego podnosic, z drugiej strony zalezy mi na stabilnosci poniewaz
bedzie tam wanna i brodzik i pralka, rozwazam dlatego zrywanie obecnych
desek i wylewke.. tylko jak sie taka wylewke robi na takiej otwartej
podlodze? Chcialbym zeby to bylo trwale, wodoodporne i zrobione porzadnie na
lata. Czy ktos z was moze robil cos takiego? Jakie po kolei musza byc
wszystkie warstwy takiej podlogi?
Czy moze lepiej tych desek nie zrywac? Wylewke dac na to co jest?
PP

2. Data: 2005-11-27 09:33:40

Temat: Re: wylewka na podlodze
Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wywal starą podłogę. Zrób wylewkę betonową a będziesz miał spokój na wiele
lat.
Kolejność robót:
1 Chudy beton
2 Izolacja przeciw wilgoci
3 Ocieplenie ze styropianu
4 siatka zbrojeniowa
5 właściwa wylewka
6 Płytki

3. Data: 2005-11-27 09:51:26

Od: "PP" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak wywale deski, to mam taka polepe pomiedzy legarami, czy na to mam ten
chudy beton wylac?

4. Data: 2005-11-27 14:48:58

Od: Pawel <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PP napisał(a):
> [...]
> wszystkie warstwy takiej podlogi?
> Czy moze lepiej tych desek nie zrywac? Wylewke dac na to co jest?

Nie wiem z czego wynika taka różnica poziomu.
Najprościej to wylać samopoziomke na siatce ale taką, która nadaje się
na podłoża drewniane, np Optiroc 2000.
Jeśli nierówność wynika ze złego ułożenia lub nierównych desek to
proponuję je zerwać, ułożyć płytę OSB i na to wylewka 3mm na siatce j.w.

--
COLORowe wnętrza na http://pkzr66.republika.pl
Uzywam programu Thunderbird

5. Data: 2005-11-27 14:56:29

Od: "dect" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Perlit z cementem własciwosci termiczne styropianu lekkość i cena
niższa.

6. Data: 2005-11-27 17:41:38

Od: "PP" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najprościej to wylać samopoziomke na siatce ale taką, która nadaje się
> na podłoża drewniane, np Optiroc 2000.

Z tego co czytam, to taki optiroc 2000 nie stosuje sie chyba na podlozach
drewnianych, tylko na podłożach betonowych, ceramicznych, kamiennych,
lastriko, jastrychach cementowych, itp
http://www.maxit.pl/produkt_szczegoly.php?id=982&gro
upID=334

> Jeśli nierówność wynika ze złego ułożenia lub nierównych desek to
> proponuję je zerwać, ułożyć płytę OSB i na to wylewka 3mm na siatce j.w.

A nierownosc wynika z tego ze legary sie wykrzywily :(

PP

7. Data: 2005-11-27 19:21:11

Od: Pawel <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PP napisał(a):

> Z tego co czytam, to taki optiroc 2000 nie stosuje sie chyba na podlozach
> drewnianych, tylko na podłożach betonowych, ceramicznych, kamiennych,
> [...]
no racja, pisałem z pamięci a właściwy produkt to Optiroc 201
http://www.maxit.pl/produkt_szczegoly.php?id=983&gro
upID=334&backOffset=0
Jest tak silny, że trudno go skuć z OSB - troszkę się przelało poza
pomieszczenie łazienki i usiłowałem skuć to, oj męczarnia była.

8. Data: 2005-11-27 19:26:19

Od: "PP" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest tak silny, że trudno go skuć z OSB - troszkę się przelało poza
> pomieszczenie łazienki i usiłowałem skuć to, oj męczarnia była.
to fajne.
I faktycznie mozna klasc nawet na 2mm?
PP

9. Data: 2005-11-27 19:36:48

Od: "PP" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozna ten optiroc takze wylac na miedziane rurki od ogrzewania
bezposrednio? Czy cos innego bys w takie miejsce polecal? moze cos tanszego
jest?
(chodzi o calkowicie inne miejsce), niestety nie ma do czego przybic tam
deski podlogowej, a i tak bede wszystko przykrywal plyta osb i panelami.
PP

10. Data: 2005-11-27 20:42:51

Od: Pawel <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to fajne.