wymaz z odbytu

1. Data: 2003-11-23 18:45:00

Temat: wymaz z odbytu
Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

halo!

jak prawidlowo wykonac wymaz z odbytu?
mowie o wymazie potrzebnym do badania na nosicielstwo w sanepidzie
nik

2. Data: 2003-11-24 10:26:51

Temat: Re: wymaz z odbytu
Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak prawidlowo wykonac wymaz z odbytu?
> mowie o wymazie potrzebnym do badania na nosicielstwo w sanepidzie

A ten wymaz nie powinien byc wykonany na miejscu przez wykfalifikowana
osobe ?

3. Data: 2003-11-24 12:52:04

Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten wymaz nie powinien byc wykonany na miejscu przez wykfalifikowana
> osobe ?

w zasadzie to nie wiem
ale sprawa juz nie jest aktualna
nik

4. Data: 2003-11-26 08:07:26

Od: "Cage" <n...@c...civ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten wymaz nie powinien byc wykonany na miejscu przez wykfalifikowana
> osobe ?

Jak widac nie, skoro na miejscu dostaje sie do domu pojemniczek z patyczkiem
w srodku... Jak ja robilem to instrukcje dostalem takie, aby na cokolwiek
sie zdefekowac, patyczkiem nabrac troche, do pojemniczka i juz...

5. Data: 2003-11-26 15:56:06

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w srodku... Jak ja robilem to instrukcje dostalem takie, aby na cokolwiek
> sie zdefekowac, patyczkiem nabrac troche, do pojemniczka i juz...

No co innego nabrac kal patyczkiem a co innego wymaz z odbytu....Sprobuj
pochylic sie, wypiac posladki, wlozyc do odbytu specjalny patyczek (do
odpowiedniej glebokosci) i zrobic wymaz...Nie jest latwo :))) Dlatego czesto
robi to inna osoba..Np. w sanepidzie u mnie w miescie...

6. Data: 2003-11-27 20:49:41

Od: "Cage" <n...@c...civ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czesto
> robi to inna osoba..Np. w sanepidzie u mnie w miescie...

Ble :) Widac inne badanie... u mnie na naosicielstwo wystarczylo pobrac
probke kalu... samemu... bo w sumie jesli juz to w klae beda jakie sjejczka
pasozytow albo co... bo to w sanepidzie sprawdzaja

7. Data: 2003-11-28 14:00:34

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sjejczka
> pasozytow albo co... bo to w sanepidzie sprawdzaja

Badanie to samo zapewne...Nosicielstwo Salmonella/Shigella na potrzeby
ksiazeczki zdrowia potrzebnej np. w gastronomii.

locoid
SPAM od Sandauera [OT?]
ciała lamelarne w porodach przedwczesnych
Opuchniete powieki
uszy