wymiana łożysk BOSCH pralka

11. Data: 2017-05-18 08:34:20

Temat: Re: wymiana łożysk BOSCH pralka
Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2017-05-18 11:31:22

Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słowo kluczowe - ściągacz do łożysk. Bez tego raczej się nie bierz za to.

--
Grzexs

13. Data: 2017-05-18 14:57:03

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Masz zaplon. Jak do ruchania sie bierzesz to tez 10 lat czekasz?

14. Data: 2017-05-18 16:41:46

Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz zaplon. Jak do ruchania sie bierzesz to tez 10 lat czekasz?

No kurde, post ma dzisiejszą datę. A w treści - faktycznie 2008. Jak to
możliwe?

--
Grzexs

Regał z okleiną a folia
Pranie Wykładzin Dywanów WARSZAWA
zmiana koloru stołu
Uszczelnianie komina
Kabina prysznicowa - czym usuwać kamień?