wymyslne koncowki srubek :| do wkretaka i NI-CD

1. Data: 2003-04-05 22:04:07

Temat: wymyslne koncowki srubek :| do wkretaka i NI-CD
Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, chodzi mi o takie do wkretarki elektrycznej.

wygladaja tak:

(%) - nie ma "/" tylko 2 wglebienia (to nie sa naciecia tylko doleczki !)

i to samo ale 3 dziurki, i to samo ale 1 dziurka i to we wnece malutiej , na
krawedzi kola cos z koncowka jak 'h' (odkreca to u gory) .

gdzies mozna to kupic w sieci ? Kupilem sobie w makro zestaw takich
fikusnych koncowek i lipa :( takich nie ma jak chce... Mam takie w domofonie
i zniszczylem srubki na chama wkladajac zwykly wkretak i rozwalajac
(musialem sie dostac, teraz mama nie estetyczne i ostre... łby)

dodatkowo:

wkretak z tych tanich, lipnych :) z marketu, jak najlepiej ochodzic sie z
akumulatorem NI-Cd co tam jest (14V) ?

dzieki.

1. Data: 2003-04-06 07:39:43

Temat: Re: wymyslne koncowki srubek :| do wkretaka i NI-CD
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzies mozna to kupic w sieci ?

W sieci nie wiem ale ja kupiłem w Auchan (widziałem też m.in. w
Castoramie) zestaw 32 końcówek pakowanych w takie gumowe pudełko za ok.
15 zł. Na pewno do częstej pracy się to nie daje bo najlepszej jakości
nie jest ale ... jak często spotykasz b.nietypowe śrubki i wkręty i
czego oczekiwać za tą cenę ?

> zniszczylem srubki na chama wkladajac zwykly wkretak i rozwalajac
Jeśli już rozwaliłeś łebki to ... weź taką śrubkę/wkręt ze sobą idąc do
marketu budowlanego i tam w dziele ze śrubkami/wkrętami wyszukaj
możliwie zbliżoną z normalnym łbem z nacięciem krzyżowym - wkrętak
krzyżowy chyba masz ;-) Koszt takiego wkręta/śrubki ok. 10-20 groszy/szt.

> wkretak z tych tanich, lipnych :) z marketu, jak najlepiej ochodzic sie z
> akumulatorem NI-Cd
Tak jak z każdym Ni-Cd tzn. nie doładowywać po troszczeczku - te
akumulatory mają tzw. efekt pamięci (więcej znajdziesz o nim na stronach
dot. tel. komórkowych) a ładować dopiero wówczas gdy prądu w
akumulatorze już nie ma.

> co tam jest (14V) ?
To akurat musisz przeczytać z konkretnego egzemplarza - może tam być od
7 V do 18 V - chociaż w tych "lipnych" to pewnie powyżej 12V nie będzie.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-04-06 15:57:20

Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule "b6oltt$5qa$...@n...news.tpi.pl", czlowiek zwany "Wojciech
Ściesiński" napisal :

> W sieci nie wiem ale ja kupiłem w Auchan (widziałem też m.in. w
> Castoramie) zestaw 32 końcówek pakowanych w takie gumowe pudełko za
> ok. 15 zł. Na pewno do częstej pracy się to nie daje bo najlepszej

tak, mam taki ale tam takich koncoweczek nie ma, pcozytaj opis moj once more
:)

> możliwie zbliżoną z normalnym łbem z nacięciem krzyżowym - wkrętak
> krzyżowy chyba masz ;-) Koszt takiego wkręta/śrubki ok. 10-20
> groszy/szt.

ale domofon, to ma byc trudniejsze do rozkrecenia :)

1. Data: 2003-04-07 06:04:19

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, mam taki ale tam takich koncoweczek nie ma, pcozytaj opis moj once more
> :)

Kajam się, rzeczywiście Twój opis przeczytałem po "łebkach" nie tego
wkręta oczywiście ;-)

> ale domofon, to ma byc trudniejsze do rozkrecenia :)

No to pozostaje Ci chyba http://www.srubki-do-domofonow.pl ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-04-07 09:50:00

Od: "Salamon" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i zniszczylem srubki na chama wkladajac zwykly wkretak i rozwalajac
> (musialem sie dostac, teraz mama nie estetyczne i ostre... łby)

Podejrzewam, że wiem o jakie wkręty chodzi. Przeznaczone są do nich
specjalne wkrętaki (w supermarkecie raczej tego nie dostaniesz), gdzie
końcówka to taki ruchomy "kieł", który po wprowadzeniu wkrętaka w łeb wkrętu
odwraca się w bok i blokuje w tym małym otworku. Popytaj w sklepie gdzie
sprzedają domofony i osprzęt do nich, może będą mieli, a jak nie to u
monterów kablówki, takim samym wkrętakiem przykręcają tłumiki na
rozgałęźnikach TVK.
A najlepiej wymień wkręty na inne, do których są dostępne końcówki.

SALAMON

Elektorlux ten ultra cichy co reklamuja
Zapytaj mnie, o której sąsiad z drugiego piętra robi siusiu.....?
płyta gazowa 5-cio Palnikowa
pralka AEG- ostrzeżenie
Kuchnia - program do aranzacji wnetrza poszukuje