wyniki RTG klp i testu na helicobacterpylori

1. Data: 2004-10-29 18:33:24

Temat: wyniki RTG klp i testu na helicobacterpylori
Od: "Pepe" <m...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Jestem świeżutko po badaniach okresowych. Mam właśnie przed sobą wyniki a
wizytę u lekarza mam dopiero za tydzień.

Chciałem prosić o wyjaśnienie paru rzeczy a mianowicie chodzi mi o:

1. opis prześwietlenia RTG klp "płuca bez zmian naciekowych, drobne
zwapnienie nadprzeponowo po stronie prawej"

PROSZE O WYJASNIENIE POCHODZENIA TYCH ZWAPNIEŃ?

2. Test na obecność w surowicy krwi przeciwciał anty-Helicobacterpylori -
"ujemny"

CZY TO ZNACZY ŻE NIE MAM BAKTERII HELICOBACTER-PYLORI?

Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi.
--
Marcin

2. Data: 2004-10-29 19:51:14

Temat: Re: wyniki RTG klp i testu na helicobacterpylori
Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Test na obecność w surowicy krwi przeciwciał anty-Helicobacterpylori -
> "ujemny"

tak, nie masz

zanik czucia powierzchniowego
OBERON