wypadajace włosy

1. Data: 2006-08-30 04:53:19

Temat: wypadajace włosy
Od: "Iwona Pawełek" <i...@X...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od pewnego czasu, tj. od wiosny, niesamowicie wypadają mi włosy. Lekarz
polecił mi szampon i odżywkę z apteki, marki nie pamiętam, ale łącznie
kosztuje one 130 zł. Uważam, że trochę za dużo. Zaczęłam łykać szkrzypowitę,
ale na efekty pewnie trzeba będzie jeszcze poczekać. Czy znacie jakieś
skuteczne, wypróbowane przez Was środki na wypadanie włosów. Chętnie
wypróbowałam jakieś zewnętrzne specyfiki, działajace na skórę głowy.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi

Pozdrawiam, Iwona

2. Data: 2006-08-30 05:20:02

Temat: Re: wypadajace włosy
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Pawełek" <i...@X...com> napisał w wiadomości
> [...]
> znacie jakieś skuteczne, wypróbowane przez Was środki na wypadanie włosów.
> Chętnie wypróbowałam jakieś zewnętrzne specyfiki, działajace na skórę

Ja stosuje raz w tygodniu jak mam czas maseczke z nafty kosmetycznej
pomieszanej z jajkiem i oliwa, nakladam na wlosy masuje lacznie ze skora
glowy i zakladam "turban" ze starszego recznika lub nawet folie, zeby
podgrzac to wszystko. Po ok pol godzinie myje dokladnie szamponem ze dwa
razy glowe. Nie wiem czy to zadziala w Twoim przypadku, bo przyczyny
wypadania wlosow moga byc rozne, ale na pewno beda ladniejsze, odzywione i
pelne blasku. Cale zycie nosze slugie wlosy i zadna odzywka (w wyprobowalam
ich juz sporo) nie daje takiego rezultatu.
Maseczka niewiele kosztuje, a naprawde polecam.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-08-30 05:53:38

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od pewnego czasu, tj. od wiosny, niesamowicie wypadają mi włosy. Lekarz
> polecił mi szampon i odżywkę z apteki, marki nie pamiętam, ale łącznie

Mi lekarka zaleciła Alpicort, kosztuje ok 30 zł bez sterydów, a ok 70 ze
sterydami. Raczej dobry, chociaż o skuteczności ciężko mi mówić, bo zaczęłam
stosować jak już włosy same przestały wypadać tak strasznie.

Poza tym proponuję zrobić badania, testosteron, TSH, może jakaś
morfologia... No i poczytac archiwum, bo już naprawdę dziesiątki razy był
ten temat.

Maja

4. Data: 2006-08-30 06:07:14

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 30 Aug 2006 06:53:19 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@X...com> i powiedziała:

> [...]
> polecił mi szampon i odżywkę z apteki, marki nie pamiętam, ale łącznie
> kosztuje one 130 zł. Uważam, że trochę za dużo.

To poczekaj, aż więcej włosów wypadnie. Wtedy przestanie Ci się wydawać,
że za dużo.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

5. Data: 2006-08-30 07:59:27

Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Pawełek napisał(a):

> od pewnego czasu, tj. od wiosny, niesamowicie wypadają mi włosy.

Stare domowe sposoby polecają wcieranie w skórę głowy oleju
rycynowego. Chmielewska w "Autobiografii" bardzo tę metodę zachwala.
Ja nie próbowałam, nie musiałam nigdy, ale może Tobie się przyda.

Pozdrawiam, Carrie

6. Data: 2006-08-30 09:32:28

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał(a):
> To poczekaj, aż więcej włosów wypadnie. Wtedy przestanie Ci się wydawać,
> że za dużo.

a kto powiedział, że skuteczne preparaty muszą kosztować aż tyle? przecież
nie każdy może sobie pozwolić na wydanie takiej sumy. lekarz powinien to
uwzględnić. można kupić o wiele tańsze specyfiki na wypadanie włosów, trzeba
popytać w aptece. może nawet są odpowiedniki tych droższych (jak to ma
miejsce np. w przypadku słynnego szamponu na łupież).

7. Data: 2006-08-30 09:53:43

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 30 Aug 2006 09:32:28 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@W...gazeta.pl> i powiedziała:

> a kto powiedział, że skuteczne preparaty muszą kosztować aż tyle?

Nikt. Nikt również nie mówił, że sama wizyta u lekarza może kosztować aż
tyle ;-)

> przecież
> nie każdy może sobie pozwolić na wydanie takiej sumy. lekarz powinien to
> uwzględnić.

To czemu pojawiło się to pytanie na grupie, a nie u lekarza? Jakoś przy
mojej wizycie u dermatologa padło pytanie "Czy panią stać na ten
specyfik, czy szukać tańszych (aczkolwiek nie zawsze _równie dobrych_)
rozwiązań?".

> można kupić o wiele tańsze specyfiki na wypadanie włosów, trzeba
> popytać w aptece. może nawet są odpowiedniki tych droższych (jak to ma
> miejsce np. w przypadku słynnego szamponu na łupież).

Skoro się poszło do lekarza, to "popytanie" w aptece bądź na newsach
zamiast używania przepisanych preparatów ("bo za drogie") jest co
najmniej rozweselające. Znam kilka osób tak postępujących, które po
wizycie nie kupują przepisanych leków, a potem jęczą, że ci lekarze to do
niczego, nie pomagają zupełnie.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

8. Data: 2006-08-30 11:21:11

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

rycynowego. Chmielewska w "Autobiografii" bardzo tę metodę zachwala.
Ja nie próbowałam, nie musiałam nigdy, ale może Tobie się przyda.

Ja to stosuje, naprawde polecam, od maja garsciami wychodzily mi wlosy,
wanna byla po kazdym myciu zapchana, za kazdym razem gdy przejechalam reka
po wlosach mialam ich pelno na rece - cale - z cebulkami, z miesiac to
trwalo, az zaczelam regularnie, raz w tygodniu stosowac wlasnie olejek
rycynowy, dawno temu juz go stosowalam ale ze mi sie nie chcialo to
przestalam :/

Przepis:
1 lyzeczka olejku rycynowego + zoltko, ja na poczatku robilam podwojna
porcje, zeby to mialo lepsza konstystencje to mozna postawic na kubeczku ze
swierz zagotowana woda - ale bez przesady, to sie nie ma zrobic cieple tylko
ma sie bardziej uplynnic :)
wmasowywac w skore glowy, potem na reszte wlosow mozna nalozyc, ale przede
wszystkim to dziala na skore. Zawinac wlosy w cos np ja zawijam w taka
foliowa siatke z marketu bo nie mam nic innego i pozniej w recznik, w zime
mozna nakladac czapke zamiast recznika ;)
Chodzi o to zeby cieplo bylo. I tak trzymam to na glowie z kilka godz.
zalezy ile czasu mam ;)
Po 2 zastosowaniach ja juz widzialam roznice, teraz robie z 1 porcji, ale
najwazniejsze jest regularne stosowanie jesli sie chce miec poprawe.

Kiedys probowalam z nafta, ale po niej mialam tluste wlosy.

9. Data: 2006-08-30 11:37:11

Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

liann_ka napisał(a):

> [...]
> trwalo, az zaczelam regularnie, raz w tygodniu stosowac wlasnie olejek
> rycynowy, dawno temu juz go stosowalam ale ze mi sie nie chcialo to

Z ciekawości, czy to jakoś działa na wygląd włosów? Chmielewska
pisze, że trochę ciemnieją - ja i tak mam ciemne, więc by mi nie
przeszkadzało, ale czy np. bardziej po tym lśnią, czy się robią
miękkie, czy sztywniejsze, czy całkiem nic? A może wiesz, jak to
się ma do skłonności do łojotoku? :) Olejek pewnie mocno tłusty
jest, ale z kolei łojotok też może nasilić wypadanie włosów,
więc ciekawa jestem, czy olejek pomaga, czy lepiej nie ryzykować.

Pozdrawiam, Carrie

10. Data: 2006-08-30 11:41:25

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):
> [...]
> glowy i zakladam "turban" ze starszego recznika lub nawet folie, zeby
> podgrzac to wszystko. Po ok pol godzinie myje dokladnie szamponem ze dwa

Też to stosowałam :)
Bezpośrednio na położoną maseczkę dawałam czepek kąpielowy (ale nie taki
na basen, tylko taki z cienkiej folii, pod prysznic, żeby włosów nie
zamoczyć :) ), na to ręcznik - najlepiej podgrzany (w lecie dawałam na
balkon na słońce, w zimie - na kaloryfer). I po pół godzinie - mycie :)
Różnicę widziałam po miesiącu (czyli 4 nałożeniach) - miałam wtedy włosy
długości poniżej pasa i zaczęły mi wypadać, były suche i rozdwojone.
Odżywki, ani maski nie pomagały, skrzyp też nie...
Po 3 miesiącach praktycznie przestały wypadać, wzmocniły się, przestały
się rozdwajać tydzień po obcięciu, jak to miały wcześniej :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

Bizuteria w http://sklep.Bizu4U.pl - serdecznie zapraszamy!
Paul Sagane
[gdzie] makijaż oczu krok po kroku
[Kraków] Dobra krawcowa pilnie poszukiwana
szukam dziewczyny z krakowa na darmowe tipsy