[Kraków] Dobra krawcowa pilnie poszukiwana

1. Data: 2006-08-29 06:13:36

Temat: [Kraków] Dobra krawcowa pilnie poszukiwana
Od: "GosiaK" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję krawcowej z Krakowa, która nie tylko dobrze uszyje żakiecik, ale także
doradzi conieco w kwestii fasonu, no
i nie zedrze ze mnie jak za woły. Polecicie kogoś? Najchętniej południowa część
Krakowa, ale niekoniecznie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
MałGosiaK
--
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
www.SiedemZyczen.pl

2. Data: 2006-08-29 06:20:13

Temat: Re: [Kraków] Dobra krawcowa pilnie poszukiwana
Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaK" <g...@W...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Poszukuję krawcowej z Krakowa, która nie tylko dobrze uszyje żakiecik, ale
> także doradzi conieco w kwestii fasonu, no
> i nie zedrze ze mnie jak za woły. Polecicie kogoś?

Ja znalazłam coś takiego:
http://www.krawcowa.pl/

Ale nie szyłam nic, bo mi nie po drodze było - znaczy może nie potrzebuję?
;)

Agata

3. Data: 2006-08-29 07:11:48

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> także doradzi conieco w kwestii fasonu, no
> i nie zedrze ze mnie jak za woły. Polecicie kogoś? Najchętniej południowa

Poszukaj w archiwum - kiedyś dziewczyny bardzo chwaliły panią, która ma zakład
niedaleko kina Kijów. Oprócz tego, że świetnie szyła potrafiła delikatnie
doradzić jaki krój będzie najbardziej odpowiedni do sylwetki delikwentki. Zdaje
się, że osobą która ją polecała była Kvenmadur.

Kaśka

4. Data: 2006-08-29 12:38:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <n...@w...pl> napisał(a):

> Poszukaj w archiwum - kiedyś dziewczyny bardzo chwaliły panią, która ma
> zakład niedaleko kina Kijów.

Tak, a konkretnie to naprzeciwko. Trzeba przeleźć na drugą stronę Alei i
szukać małego zakładu, do którego wchodzi się po schodkach, o ile pamiętam.

Właścicielka jest dość odjechana (skórzane spodnie i długie dready). Ja tam
robiłam tylko drobne przeróbki, ale na wieszakach fajne rzeczy w różnych
stadiach powstawania wisiały.

--
JoP

5. Data: 2006-08-31 08:55:58

Od: "Ksiezna2006" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poszukuję krawcowej z Krakowa, która nie tylko dobrze uszyje żakiecik, ale
> także doradzi conieco w kwestii fasonu, no

Co to znaczy " nie zedrze ze mnie jak za woły". Ile uwazacie, ze powinna
wziac krawcowa za uszycie np. bluzki koszulowej ?? ( rekawy dlugie,
mankiety, itp.). Oczywiscie z powierzonego materialu. Albo zakiet welniany
na podszewce ??

Ksiezna

6. Data: 2006-08-31 08:59:08

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ksiezna2006"
> [...]
> itp.). Oczywiscie z powierzonego materialu. Albo zakiet welniany na podszewce

Jezeli z powierzonego materialu to z pewnoscia nie wiecej, niz taki ciuch,
podobnej jakosci, kupiony w sklepie.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

7. Data: 2006-08-31 09:29:26

Od: "Ksiezna2006" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ksiezna2006"
>
> Jezeli z powierzonego materialu to z pewnoscia nie wiecej, niz taki ciuch,
> podobnej jakosci, kupiony w sklepie.

Czyli ile ?, zwazywszy, ze szycie na miare to jednak luksus, w sklepie
kupujesz ciuch powielony w tysiacach egzemplarzy ( dlatego jest stosunkowo
tanszy). Poza tym rozpietosc cen jest rozna. Mozna kupic bluzke za 49,99 a
mozna za 250,00.
To jak ? Ile ?, prosze, podajcie ramy cenowe.
Ponowie pytanie : ile jestescie w stanie zaplacic dobrej, wyksztalconej
kierunkowo (nie mowie o tych po kursach) krawcowej za uszycie bluzki, lub
zakietu welnianego na podszewce, lub spodnicy na podszewce ?

Ksiezna

8. Data: 2006-08-31 09:45:13

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ksiezna2006"
> Czyli ile ?, zwazywszy, ze szycie na miare to jednak luksus, w sklepie
> kupujesz ciuch powielony w tysiacach egzemplarzy
Ale w cene wliczony jest juz material - jego wyselekcjonowanie, dobranie do
bluzki, kupno, przywiezienie do krawcowej. I czas na przymiarki (przynajmniej
trzykrotny dojazd tam i z powrotem). I w sklepie kupujesz tylko to, co swietnie
lezy na Tobie - a w cene bluzki szytej u krawcowej musi byc wliczone ryzyko, ze
cos zepsuje lub ze uszyta rzecz (dobrze lezaca pospinana szpilkami w czasie
przymiarek) lezy na tobie fatalnie.

> To jak ? Ile ?, prosze, podajcie ramy cenowe.
Dla mnie do maksymalnie 90-100 złotych. Rozpietosc ktora podalas jest w duzej
czesci dyktowana przez jakosc materialu (ktory do krawcowej trzeba dodatkowo
oplacic) i szycia (o ktorym, przed wykonaniem uslugi nic nie wiesz), wiec sa to
czynniki ktore u krawcowej nie powinny podnosic ceny...

9. Data: 2006-08-31 09:51:51

Od: "Ksiezna2006" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <n...@p...onet.pl>

> [...]
> dodatkowo oplacic) i szycia (o ktorym, przed wykonaniem uslugi nic nie
> wiesz), wiec sa to czynniki ktore u krawcowej nie powinny podnosic ceny...

Dzieki :-).

Ksiezna

szukam dziewczyny z krakowa na darmowe tipsy
tipsy-jak sie je zdejmuje/usuwa/?-czy warto je zrobić?
Suknia ślubna - gdzie sprzedać?
koszula ze spinkami
Sally Hansen - dziadostwo?