wypadajace włosy

11. Data: 2006-08-30 12:06:35

Temat: Re: wypadajace włosy
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> To czemu pojawiło się to pytanie na grupie, a nie u lekarza? Jakoś przy
> mojej wizycie u dermatologa padło pytanie "Czy panią stać na ten
> specyfik, czy szukać tańszych (aczkolwiek nie zawsze _równie dobrych_)
> rozwiązań?".

Dokładnie - moja (nietania) pani dermatolog zwykle mówi, co ile kosztuje,
informuje o zamiennikach, jak są, albo po prostu mówi, że to kosztuje
niemało, ale nic innego nie ma.

Poza tym ja mam odruch pytania lekarzy, ile co kosztuje - wariaci
przepisujący antybiotyk za 120 zł przy istnieniu 3 x tańszego zamiennika się
zdarzają, a nabycie drogiego antybiotyku jakoś nie sprawia mi takiej frajdy
jak zafundowanie sobie przyzwoitego kremu. Nie wiem czemu. ;-)

--
JoP

12. Data: 2006-08-30 12:52:55

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 30 Aug 2006 04:37:11 -0700, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <c...@g...com> i powiedziała:

> Z ciekawości, czy to jakoś działa na wygląd włosów? Chmielewska
> pisze, że trochę ciemnieją (..)

Patrząc na zdjęcia Chmielewskiej, zawsze mi się ciśnie kąśliwa myśl, że
jakby ta cudowna kuracja działała, to pani Joanna od połowy lat 90.
nie paradowałaby wszędzie w średnio dobranych perukach (nie widziałam od
ładnych paru chyba lat ani zdjęcia Chmielewskiej, ani jej samej w TV bez
peruki, więc ciężko mi uwierzyć, że te peruki nosi "z wygody"[1]).

Zuzanka

[1] Miałam na głowie perukę kilka razy na dłużej, to naprawdę upierdliwa
i niewygodna rzecz, zwłaszcza jeśli jest cieplej niż kilkanaście
celsjuszów.

*:.
We Are a Non Prophet Organization

13. Data: 2006-08-30 13:01:30

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" napisał w wiadomości

> [...]
> ładnych paru chyba lat ani zdjęcia Chmielewskiej, ani jej samej w TV bez
> peruki, więc ciężko mi uwierzyć, że te peruki nosi "z wygody"[1]).

O tym samym pomyślałam:)
Z tą maseczką to trochę roboty jest, bo nie dość, że mało wygodna w użyciu,
to jeszcze nie każde jajco się nadaje. A poza tym nie każdy lubi z
jajecznicą na głowie chodzić.
Ja się zastanawiam dlaczego jeszcze nikt WAX-u nie pochwalił:) Mogę też z
czystym sumieniem polecić serię Radical Farmony - u mnie na pozimowe
linienie pomógł właśnie taki zestaw: szampon wzmacniający ze skrzypem polnym
+ regularne ciepłe kompresy z WAX-u. No i witaminki wewnętrznie. Pozbycie
się kilku źródeł stresu też pomogło:)

pzdr,
Aga

14. Data: 2006-08-30 13:12:35

Od: "Kasia_A" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moj brat mial ten problem
chcialam mu kupic ampulki vichy dercos-ale moja znajoma fryzjerka
powiedziala, zeby w to sie pchac bo jakby wlosy sie od tego uzalezniaja -
jak jest preparat stosowany to wlosy nie wypadaja, a jak przestajesz to
wlosy zaczynaja wypadac ponowanie, w ostatecznosci kupilam mu tylko szampon
vichy z tej serii-wiem ze wydajny bo nadal uzywa, a wersja typowa dla
mezczyzn
a co bardziej polecam to tabletki - merc special, w prawdzie tanie nie sa
ok40zl za 30 tabl., ale po2 opakowaniach juz wlosy nie wypadaja :) - raptem
kilkanascie dziennie-czyli tyle co kazdemu normalnemu czlowiekowi :) a wlosy
po tabletkach sa rowniez bardzo mile w dotyku i fajnie wygladaja

tyle co wiedzialm to powiedzialam ;)
pozdrawiam
kasia_a
--
( )''. .''( )
( (Y) )

15. Data: 2006-08-30 13:17:24

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Carrie" <c...@g...com> wrote in message
s.com...

>Z ciekawości, czy to jakoś działa na wygląd włosów? Chmielewska
>pisze, że trochę ciemnieją - ja i tak mam ciemne, więc by mi nie
>przeszkadzało, ale czy np. bardziej po tym lśnią, czy się robią
>miękkie, czy sztywniejsze, czy całkiem nic?

Czy ciemnieja to nie wiem - bo ja mam ciemne wlosy wiec nie widze roznicy :)
ale sa mieksze w dotyku, i faktycznie - bardziej lsniace - ale to pewnie
zasluga zoltka ;) a po dluzszym stosowaniu mam wrazenie ze nawet sa grubsze
:D

>A może wiesz, jak to
>się ma do skłonności do łojotoku? :) Olejek pewnie mocno tłusty
>jest, ale z kolei łojotok też może nasilić wypadanie włosów,
>więc ciekawa jestem, czy olejek pomaga, czy lepiej nie ryzykować.

No moze i lojotok moze nasilic wypadanie wlosow, ale olejek dziala na wlosy
od samych cebulek - przez co sa one mocniejsze i nie sadze zeby stosowanie
olejku raz w tygodniu powodowalo jakies nasilenie lojotoku, a wlosy zawsze
wypadaja, chodzi tylko o ilosc - ok 100/dzien to normalna rzecz :)
Problem z tlustymi wlosami mozesz miec jedynie po samym zastosowaniu
olejku - ale wtedy zmywajac ta miksture z wlosow mozesz umyc je normalnie
szamponem - troche zachodu z tym wszystkim jest, ale zmobilizowal mnie widok
przezedzonych wlosow w lustrze :/ Dlatego mam taki jeden dzien w tygodniu
gdy sprzatam dom i takie tam, wiec wtedy sobie robie ta maseczke po
poludniu, zanim pojde spac zmywam ja szamponem, a rano jak wstaje to myje
jescze raz i wlosy mam super :)
Warto sprobowac :)

16. Data: 2006-08-30 13:21:57

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga.p" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
polnym
> + regularne ciepłe kompresy z WAX-u. No i witaminki wewnętrznie. Pozbycie

WAX tez stosowalam swego czasu :)
Jest dobry i spelnia swoja role, ale troche kosztuje ;) Dlatego wole kupic
olejek rycynowy i miec to samo /a moze i wiecej ;)/ za znacznie nizsza cene
:)

17. Data: 2006-08-30 14:33:38

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p napisał(a):

> Ja się zastanawiam dlaczego jeszcze nikt WAX-u nie pochwalił:)

U mnie lepiej od WAX-u skutkowała nafta kosmetyczna, dlatego wolałam ją
pochwalić... :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

18. Data: 2006-08-30 17:31:10

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> czystym sumieniem polecić serię Radical Farmony

farmona ok
ale lepszy jest pregaine (ok 22zl)
duzo mniej wlosow mi po nim wypada a myslalam ze wylysieje
do trgo sa jakies ampulki z odzywka ale nie probowalam

19. Data: 2006-08-30 19:40:23

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> writes:

> Patrząc na zdjęcia Chmielewskiej, zawsze mi się ciśnie kąśliwa myśl, że
> jakby ta cudowna kuracja działała, to pani Joanna od połowy lat 90.
> nie paradowałaby wszędzie w średnio dobranych perukach (nie widziałam od

Tylko że Chmielewska jest dobrze po siedemdziesiątce, a tę kurację to
stosowała jak była bardziej w waszym wieku, drogie panie 8-).

MJ

20. Data: 2006-08-30 21:46:58

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

liann_ka napisał(a):

> WAX tez stosowalam swego czasu :)
> Jest dobry i spelnia swoja role, ale troche kosztuje ;) Dlatego wole kupic
> olejek rycynowy

Ja jestem w 100% za Waxem. Po miesiacu zaczely odrstac mi wlosy tak, ze
serczaly we wszystkie strony i nie daly sie wygladzic:>

Olejek rycynowy moze i jest tani ale 20 zl za puszke Waxu, ktora starcza
spokojnie na 2 miechy to tez nie duzo.

Ja mam przetluszczajace sie wlosy, wiec od samej mysli o olejku dostaje
gesiej skorki. Byc moze bardziej nadaje sie do wlosow suchych.

Pozdrawiam
Aduś

Bizuteria w http://sklep.Bizu4U.pl - serdecznie zapraszamy!
Paul Sagane
[gdzie] makijaż oczu krok po kroku
[Kraków] Dobra krawcowa pilnie poszukiwana
szukam dziewczyny z krakowa na darmowe tipsy