wypadające włosy:((pomocy!!

1. Data: 2005-03-24 21:45:22

Temat: wypadające włosy:((pomocy!!
Od: "Karolina" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,
zawsze nosiłam krotkie fryzurki jednak postanowilam to zmienic i zapusciłam
włosy, ogolnie jestem z nich zadowolona, sa proste, lśniące i nie łamią się
, niestety mój mankament polaga na tym ze obficie wypadają:(( co mozecie na
to polecić, a moze znacie jakies skuteczne domowe sposoby??

za wszystkie rady z gory dziekuje

1. Data: 2005-03-24 22:10:22

Temat: Re: wypadające włosy:((pomocy!!
Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> to polecić, a moze znacie jakies skuteczne domowe sposoby??

To raczej normalne... nie ma sie czym przejmowac ;-)

1. Data: 2005-03-24 23:05:52

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> to polecić, a moze znacie jakies skuteczne domowe sposoby??

Wprawdzie ostatnimi czasy było co najmniej 10.000 razy o wypadaniu włosów,
ale napisze niestrudzenie raz jeszcze.
Po 1. czy wypadają ci jakoś tak w rozsądnych ilościach, czy ponad 100
dziennie (można nie liczyć, tylko jak jest ich _bardzo dużo_ na szczotce po
każdym czesaniu, to można przyjąć, że jest na pewno ponad 100)?
a) jesli wypadają tak sobie, to polecam Zincas Forte (mi dermatolog,
kazała 3x dziennie, brałam 2x, a normalnemu zdrowemu człowiekowi wystarczy
raz dziennie), do tego jakieś witaminki czy Skrzypovita
b) jeśli wypadają strasznie okropnie to polecam zrobić badanie na
testosteron. I to nieważne, że nie masz owłosienia zbędnego gdzieś tam, ja
nie mam, a testosteron mam właśnie wysoki i przepisano mi Diane35.

Do tego przeszukaj archiwum, było o papkach, maseczkach, oliwkach i innych
wynalazkach. Za dużo tego, żeby się powtarzać.

Pozdrawiam,
Majka

1. Data: 2005-03-25 12:23:37

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> , niestety mój mankament polaga na tym ze obficie wypadają:(( co mozecie na
> to polecić, a moze znacie jakies skuteczne domowe sposoby??

Ja zawsze mialam geste wlosy, ale przy zapuszczaniu tez bardzo wypadaly
( szczegolnie przy skroniach widocznie sie przerzedzily). Dermatolog
przepisal mi wtedy plyn do stosowania na skore glowy Loxon 2, do tego
Merz Special. Plyn kupilam, zamiast Merz kupilam o polowe tanszy Skrzyp
polny z witaminami i po jakims czasie przestaly wypadac i zaczely mi
odrastac. Przy stosowaniu tego plynu mycie mialam codziennie bo bardzo
przetluszczaly mi sie przy skorze i wygladaly blee. Ale efekty byly
widoczne.
Od stosowania tego plynu minelo juz kupe czasu, ja mam geste wlosy
(chociaz znowu zapuszczam i troche mi wyapadaja), nadal lykam skrzyp, bo
mam po nim rowniez ladniejsze paznokcie.
A moze by tak wlasnie do lekarza sie wybrac?
pozdrawiam
femme

1. Data: 2005-03-27 20:38:59

Od: "Iwonka" <j...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

po 1; jeżeli wypadają nadmiernie np. zgarniasz je z poduszki lub na szczotce
jest ich dużo to wtedy jest to uważane za zbyt nadmierne. Poza tym jest
dopuszczalne. Proponuję cynk forte z zewnątrz jeżeli nie są zniszczone
trwałą lub farbą zabiegi niewiele pomogą. Raczej coś dzieje się wewnątrz
organizmu np. zmiany hormonalne.

Tradzik...
chwalę - Lash Queen HR
wlosy