chwalę - Lash Queen HR

1. Data: 2005-03-24 18:59:26

Temat: chwalę - Lash Queen HR
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleciałam ostatnio do Sephory zdesperowana, bo nie mogłam już zdzierżyć
swojego dotychczasowego tuszu Maybelline (nawet już nie pamiętam który to
model :-))) Moja desperacja była tak wielka, że postanowiłam kupić sobie
tusz za cenę obojętną, byle efekt w końcu na moich jasnych, krótkich rzęsach
zrobił. No i znalazłam! Po wymazianiu się jakimiś 7 tuszami (m.in. 2
Lancome, 1 Clinique) dorwałam go! I jestem bardzo zadowolona. Lash Queen
naprawdę wydłuża moje rzęsy i podkreśla oko. Co chwilę zaglądam do lusterka
;-))) Ma świetną szczoteczkę z takimi cieniutkimi włoskami-igiełkami. Bardzo
dobrze się nakłada i pięknie rozdziela rzęsy. No i po calym dniu wciąż
wygląda świeżo.
Kupiłam go w zestawie - w cenie tuszu był jeszcze płyn do demakijażu All
Mascaras! i korektor - w wersjach mini (50 ml i 3 ml)

Co nie zmienia faktu, że następnym razem wypróbuję Diorshow, tyle się tu
naczytałam :-)))

Micha

1. Data: 2005-03-24 19:39:28

Temat: Re: chwalę - Lash Queen HR
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 24.03.2005, Micha <m...@w...pl> przeskrobal:

> [...]
> tusz za cenę obojętną, byle efekt w końcu na moich jasnych, krótkich rzęsach
> zrobił. No i znalazłam! Po wymazianiu się jakimiś 7 tuszami (m.in. 2

Hmm, a próbowałaś może YSL Effet Faux Cils? Jeżeli tak, to byłabym bardzo
wdzięczna za podzielenie się porównaniem tego właśnie i Lash Queen HR.

Pozdrawiam
Iff, co musi się zdecydować

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.
GG: 6107476, tlen: cuoca_cuola, żyd: p...@j...atman.pl

1. Data: 2005-03-24 19:47:31

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

To super.. a podpowiesz za ile? ;-)

Pozdrawiam i uśmiecham się świątecznie

Luiza

1. Data: 2005-03-24 19:55:23

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości
> Na 24.03.2005, Micha <m...@w...pl> przeskrobal:

> Hmm, a próbowałaś może YSL Effet Faux Cils? Jeżeli tak, to byłabym bardzo
> wdzięczna za podzielenie się porównaniem tego właśnie i Lash Queen HR.

YSL nie próbowałam właśnie, a też czytałam tu i ówdzie wiele pozytywnych
opinii (ale już po zakupie HR). W związku z czym jestem zaniepokojona i YSL
i Diorshow. Ale! Co się odwlecze... :-))

pozdrawiam,
Micha

1. Data: 2005-03-24 19:55:46

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d1v5gn$cel$1@inews.gazeta.pl...
> Witaj!
>
> To super.. a podpowiesz za ile? ;-)
>
> Pozdrawiam i uśmiecham się świątecznie
>
> Luiza

117 zł

Micha

1. Data: 2005-03-24 20:17:54

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo :-)
Pozdrawiam i życzę wesołych i pogodnych świąt!

Luiza

1. Data: 2005-03-24 20:38:19

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaki kolor kupiłaś? I jakie masz wrażenia a propos gamy kolorystycznej?

(pytam, bo właśnie czekam na zamówiony na strawberry ten właśnie tusz w
kolorze feline brown czy jakoś tak. Zamówiłam bez wypróbowania w zwykłym
sklepie, więc nie wiem co dostanę ;-). Zapłaciłam (po zniżce) niecałe 26
USD.

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2005-03-24 20:45:15

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
>A jaki kolor kupiłaś? I jakie masz wrażenia a propos gamy kolorystycznej?

Ostatnio kupowałam właśnie brązowe tusze (m.in. Fascination Diora), jako że
jestem jasną blondynką i chciałam żeby było subtelniej... Ale Lash Queen
kupiłam czarny, bo jak tak porównam z tymi brązami (które w sumie złe nie
były) to jednak zdecydowanie czarny jest w moim przypadku efektowniejszy.

> (pytam, bo właśnie czekam na zamówiony na strawberry ten właśnie tusz w
> kolorze feline brown czy jakoś tak.>

Widziałam ten brązowy - bardzo ładny. Ale nie "mierzyłam" :-)))

pozdrawiam, Micha

1. Data: 2005-03-25 22:10:08

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Micha napisał:

> Widziałam ten brązowy - bardzo ładny. Ale nie "mierzyłam" :-)))

No ja już się nie mogę doczekać tego tuszu, tym bardziej, że paczka
idzie dłużej niż w poprzednich zamówieniach i boję się bliskich spotkań
z urzędem celnym... może jeszcze jutro przyjdzie.

wlosy
przetłuszczające się włosy
glinka zielona
okulary słoneczne