wypadanie włosów

1. Data: 2004-08-14 14:33:29

Temat: wypadanie włosów
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanko, jakich witamin mi brakuje jesli wypadaja mi wlosy?
Pozdr
Magda

1. Data: 2004-08-14 15:26:26

Temat: Re: wypadanie włosów
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-14 16:33, Użytkownik Magda napisał:
> Witam,
> Mam pytanko, jakich witamin mi brakuje jesli wypadaja mi wlosy?

http://www.zdrowie.med.pl/witaminy/wit_1.html
http://www.poradnia.pl/podstrony/jedzenie/witaminy.h
tml
http://pl.wikipedia.org/wiki/Witaminy

mysle ze sama sobie poradzisz w znalezieniu odpowiedzi na swoje pytanie

1. Data: 2004-08-16 13:12:13

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) <a@.spl> napisał(a):
> [...]
tml
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Witaminy
> mysle ze sama sobie poradzisz w znalezieniu odpowiedzi na swoje pytanie

to raczej syzyfowa praca niż odpowiedź na pytanie ;)

a witamin i minerałów wpływających na stan włosów może być wiele - i są to
często właśnie minerąły, a nie witaminy - chyba o to chodziło: krzem (którego
źródłem jest np. skrzyp polny), żelazo, cynk, wit. H. z kolei nadmiar wit. A
może powodować wypadanie włosów.

1. Data: 2004-08-16 15:13:54

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> Witam,
> Mam pytanko, jakich witamin mi brakuje jesli wypadaja mi wlosy?

Skoro nie wiesz, _jakich_ witamin brakuje, to skąd pomysł, że wypadanie
włosów jest _w ogóle_ spowodowane brakiem witamin? Wypadanie włosów może
mieć fąfnaście przyczyn, więc zanim zaczniesz łykać piguły odwiedź
lekarza i dowiedz się, co powoduje u Ciebie wypadanie włosów.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-08-16 19:04:08

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-16 15:12, Użytkownik justa napisał:

> to raczej syzyfowa praca niż odpowiedź na pytanie ;)

no coz, ja mysle ze najpierw trzeba samemu troche ruszyc glowa (mozna
sie przy tym wiele nauczyc) a potem, dopiero wolac o pomoc :)
no ale to moje zdanie....

pozdr

1. Data: 2004-08-16 23:37:55

Od: " Justygna" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina \duszołap\ Matuszewska <g...@i...wytnij.pl> napisał(a):

> [...]
> mieć fąfnaście przyczyn, więc zanim zaczniesz łykać piguły odwiedź
> lekarza i dowiedz się, co powoduje u Ciebie wypadanie włosów.

Sa specjalne kremy,ktore pomagaja w walce z wypadaniem wlosow...

1. Data: 2004-08-17 10:50:08

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieć fąfnaście przyczyn, więc zanim zaczniesz łykać piguły odwiedź
> lekarza i dowiedz się, co powoduje u Ciebie wypadanie włosów.

Tak tez chyba zrobie, poczytalam te stronki co dostalam o witaminach i w
sumie ciekawych rzeczy sie dowiedzialam.
A czy od tabletek antykoncepcyjnych moga wypadac?

1. Data: 2004-08-17 16:58:44

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-17 12:50, Użytkownik Magda napisał:

> Tak tez chyba zrobie, poczytalam te stronki co dostalam o witaminach i w
> sumie ciekawych rzeczy sie dowiedzialam.
> A czy od tabletek antykoncepcyjnych moga wypadac?

moga
tabletki antykoncepcyjne maja niestety czasami bardzo niemile skutki
uboczne...
ale mozesz kupic preparat do lykania np silica, czy tez wyciag ze
skrzypu polnego z mineralami oraz maseczke henna treatment wax (wszytsko
w aptece) i spobowac takiej kuracji.

pozdr

Może troszke nie o kosmetykach ale.....szukam fajnych "seconhandów":) sklepó z uzywanymi rzeczmi w warszawie
Gdzie dobry fryzjer w Warszawie
jak zachowac opalenizne?
na celulit i nie tylko - polecam goraco!
[ebay]