wypadanie włosów

1. Data: 2006-03-03 08:27:42

Temat: wypadanie włosów
Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzień dobry wszystkiem
Mam problem z wypadaniem włosów od dłuższego czasu zauważyłam że moje włosy
stały się jeszcze cieńsze i słabsze niż były do tej pory( nigdy nie miałam
gęstych i mocnych włosów) ostatnio zauważyłam że widać mi skórę głowy
pomiędzy włosami.
Moje pytanie polega na tym czy znacie może jakiś dobry specyfik, najlepiej
chyba do wcierania w skórę głowy, bo tabletki na wzmocnienie łykam cały
czas, który pomoże mi na wypadanie włosów,
ewentualnie może polecicie jakieś dobrego Dermatologa we Wrocławiu, bo w
mojej miejscowości niedaleko Wrocławia niestety dobrych lekarzy jak na
lekarstwo a z dziedziny dermatologi już nie wspomnę.
Z góry dziękuję za rady.
Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2006-03-03 10:43:16

Temat: Re: wypadanie włosów
Od: "Edziabek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczełąbym od zbadania poziomu zelaza we krwi bo to mzoe bnyc przyczyna
(szczegolnie jak apznokcie etz ci sie sypia)
dobre sa szmpony Neril Garniera ( ok. 11 zl) albo Dermeny (nie pamietam
szczegolow, ok 30 zl) do kupienia w aptekach - takze toniki do wcierania
preparatow doustnych jest mnostwo- ja stosowalam Vitapil- na paznokcie
pomoiglo bardzo, na wlosy mniej

teraz czekam na wynik poziomu zelaza

ps. tak naparwde przyczyn wypadani wlosow moze byc mnostwo i co jednemu
pozmoze drugiemu nie musi

1. Data: 2006-03-03 11:07:05

Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedź. Chyba faktycznie skuszę ię na badania krwi, już dawno
planowałam zrobić sobie kompleksowe badania ale zawsze jakoś brak czasu :| z
paznokciami też miałam straszny problem ok 2-3 miesięcy męczyłam się z ich
łamliwością zanim przypomniałam sobie o skrzypoVicie. może gdybym wcześniej
zaragowała to nie miałabym teraz prześwitów głowy pomiędzy włosami,
łykam teraz sobie tabletki i paznokcie mam cacy a z włosami cóż na efekty
trzeba dłużej poczekać, niestety mam też bardzo przetłuszczające się włosy i
do tego skłonności do łupieżu takiego mokrego który się nie sypie z głowy
ale zalega na łepetynie i przez to pewnie kituje cebulki włosów i je
osłabia.
no cóż przejdę się do apteki i zaufam farmaceucie, zobaczymy co mi poleci :)

1. Data: 2006-03-04 16:04:48

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dodam od siebie, że proponuję poczytać w archiwum, bo od zeszłego roku
pisałam o tym chyba z pięć razy co najmniej.

W skrócie: u mnie wypadanie włosów było podyktowanie najprawdopodobniej zbyt
wysokim poziomem testosteronu. Reszta mojej walki z włosami i paznokciami -
w archiwum.

Maja
(sq4ty)

1. Data: 2006-03-11 23:08:04

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

mrówka napisał(a):
> [...]
> osłabia.
> no cóż przejdę się do apteki i zaufam farmaceucie, zobaczymy co mi poleci :)

Cześć ja stosuję płyn do wcierania regaine fur frauen (nie
zarejestrowany w Polsce) kupuję w aptece w Niemczech 3 buteleczki razy
60ml koszt ok 35 euro, starcza na kilka miesięcy) ma zwiększoną
ilość minoxilinu niż polski odpowiedznik,do tego szampon regaine (w
aptece) lub dercos. pozdrawiam

Przy jakiej liczbie ...
Straberry - laickie pytania ;-)
Metoda opalania Airbrush EnvyTan