wypadanie włosów

1. Data: 2004-12-18 17:32:38

Temat: wypadanie włosów
Od: "R.T" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam problem,ostatnio strasznie zaczely wypadac mi wlosy. Wczesniej nie
mialam az takich problemow i zawsze cieszylam sie bujnymi loczkami.W ciagu
ostatniego miesiaca stracilam chyba 1/4 wlosow :( od miesiaca stosuje
srodki hormonalne,ktory maja mi pomoc na cere(Diane-35) czy to moze byc
przyczyna wypadania wlosow?czy szukac jej gdzie indziej?
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi, ewentualna pomoc i rady jak
uporac sie z moim problemem? jakies odzywki? preparaty? zabiegi? mam 20 lat

I.

2. Data: 2004-12-18 18:48:13

Temat: Re: wypadanie włosów- ja też!
Od: "insomnia" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się dołączam do pytania. Ostatnio miałam trochę problemów ze zdrowiem,
najprawdopodobniej związanych z przyjmowaniem Cilestu. Już jakieś 3 tygodnie
wypadają mi włosy. Od tygodnia przyjmuję Milvane i problemy z włosami nie
zniknęły. Nie wiem, co robić, do jakiego lekarza udać się najpierw, czy do
dermatologa, czy ginekologa, jakie badania ewentualnie zrobić... Ostatnio
robiłam badania enzymów wątrobowych i wyszły w normie (wg tego co napisano w
necie). Oddawałam krew w czwartek, więc zdaje się, że ogólnie nie jestem
specjalnie chora. Od poniedziałku zamierzam się zabrać za wizyty u lekarzy,
tylko powiedzcie właśnie, od czego zacząć.

inso

3. Data: 2004-12-18 22:40:50

Temat: Re: wypadanie włosów
Od: "baka" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.T" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi, ewentualna pomoc i rady jak
> uporac sie z moim problemem? jakies odzywki? preparaty? zabiegi? mam 20

Miałam podobny problem, podczas brania Diane-35 włosy wypadały mi
"garściami". Poszłam do innego ginekologa który przepisał mi Minulet i teraz
juz włosy tak się nie sypią :).
Polecam skrzypowitę (40 dni kuracji) i szampon Dermena.
Pozdrawiam, asiek

łysienie dziecka
pierwiastkowa analiza włosów - med. alternatywna?
Grypa zoladkowa??
rzęsistek w ciąży
puchnie