wypadanie wlosow - pomocy

1. Data: 2004-09-13 06:48:05

Temat: wypadanie wlosow - pomocy
Od: "Krzysiekt" <K...@z...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej !
Szukam pomocy moje zonie strasznie wypadaja wlosy juz od ponad roku, badania
wszystkie ma dobre co zastosowac brala juz rozne wcierki, witaminy vitapil i
inne i nic nie pomaga moze znacie jakis sposob bede bardzo wdzieczny
pozdrawiam !
Zbyszek
z...@p...fm

2. Data: 2004-09-14 16:20:08

Temat: Re: wypadanie wlosow - pomocy
Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiekt wrote:
> [...]
> wszystkie ma dobre co zastosowac brala juz rozne wcierki, witaminy vitapil i
> inne i nic nie pomaga moze znacie jakis sposob bede bardzo wdzieczny

A sprawdzała sobie tarczycę? może to niedoczynność.
Mnie też wypadały :(
magda

wypadanie wlosow - pomocy
paraliż,rdzen kregowy