wypełniacze

1. Data: 2002-03-26 21:09:03

Temat: wypełniacze
Od: "Meggi" <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam jakiegos dobrego wypelniacza. Co polecacie z dostepnych w Aptekach
wypelniaczy zołądka?

Gruby

1. Data: 2002-03-26 23:26:47

Temat: Re: wypełniacze
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Meggi" <a...@y...pl> a écrit dans le message news:
Pr5o8.2840$k...@n...chello.at...
> Witam
>
> Szukam jakiegos dobrego wypelniacza. Co polecacie z dostepnych w Aptekach
> wypelniaczy zołądka?
>
> Gruby

Woda ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-03-27 08:39:50

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meggi" <a...@y...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Szukam jakiegos dobrego wypelniacza. Co polecacie z dostepnych w Aptekach
> wypelniaczy zołądka?

W Aptekach? Hm... lignina?

Jader

1. Data: 2002-03-27 08:51:43

Od: wojmat <w...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@w...pl> mówi:

> W Aptekach? Hm... lignina?

w aptekach nie ma tylko gdzies w laboratoriach czy u fotografów -
chemików: kulki szklane - świetne. nie trawią sie zbyt szybko.

;-)

--
wojma:t [gramy: 'sonic youth - daydream nation']
WARNING! CHOKING HAZARD: Small parts ^

1. Data: 2002-03-27 09:21:55

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Moznaby wziasc balonik szczelnie przymocowac don gumowa rureczke i polknac.
Ja juz jest w zoladku, napompowac, zawiazac. Ot i wypelniacz gotowy.

iza

1. Data: 2002-03-27 13:33:10

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Meggi <a...@y...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Pr5o8.2840$k...@n...chello.at...
> Witam
>
> Szukam jakiegos dobrego wypelniacza. Co polecacie z dostepnych w Aptekach
> wypelniaczy zołądka?
>
> Gruby

Sorry, ale tutaj to co najwyzej moga Ci poradzic jak sobie wypelnic dobrym
zarciem......;o)

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-27 17:29:30

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości
> Moznaby wziasc balonik szczelnie przymocowac don gumowa rureczke i
polknac.
> Ja juz jest w zoladku, napompowac, zawiazac. Ot i wypelniacz gotowy.
>
> iza

Czytałam kiedyś, że gdzieś tak leczyli otyłość! Ale to było jakoś
chirurgicznie i specjalny balonik.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-28 02:56:10

Od: maciek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@y...com wrote:

> Moznaby wziasc balonik szczelnie przymocowac don gumowa rureczke i polknac.
> Ja juz jest w zoladku, napompowac, zawiazac. Ot i wypelniacz gotowy.
> iza

Ostrzegam Cie. Nie daj sie namowic na zadne baloniki do zoladka. Ja uwierzylem
ze to doskonaly sposob na odchudzenie sie.
Polecialem gdzie mi poradzono.Zglosilem sie gdzie trzeba. Balonikow polknelem
ile mi dali.
W rezultacie jestem mieszkancem Kolumbii. Policjanty na lotnisku w Bogocie nie
przyjely do wiadomosci ze ten bialy proszek w tych balonikach w moim zoladku to
wypalniacz zoladka. Teraz mam darmowe mieszkanie wikt i opierunek na dluzszy
czas. Chociaz ..........., niema zlego co by na dobre nie wyszlo. Teraz jestem
cieniutki cieniutenki, jak niteczka na tym darmowym jedzeniu. Jak jestes
zainteresowana to podam Ci namiar :-))).

puree z kasztanów
gdzie kupic obrane ziemniaki?
Chrzan
gofry na ostro