wypiekanie farby porcelanowej

1. Data: 2004-08-03 08:32:08

Temat: wypiekanie farby porcelanowej
Od: "Mazaq" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamalowałem fajansowy kubek specjalną farbą. Trzeba w piekarniku w temp 150
to grzać przez 30 minut... Mam pytanie czy kubek to wytrzyma :)

Pozdr, Piotrek

1. Data: 2004-08-03 09:47:50

Temat: Re: wypiekanie farby porcelanowej
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamalowałem fajansowy kubek specjalną farbą. Trzeba w piekarniku w temp
150
> to grzać przez 30 minut... Mam pytanie czy kubek to wytrzyma :)
>
> Pozdr, Piotrek

czesc
ja tez uzywam takich farbek
wypalalam szklaneczki i tez mialam obawy bo szklo mialy raczej cieniutkie
o te http://allegro.pl/show_item.php?item=29115236
ale wszystko bylo ok
buteleczki zniosly to bez zarzutu
np taka http://allegro.pl/show_item.php?item=29115530
z porcelana tez nie bylo klopotu
szklanym szybkom (3mm grubosci) tez to nie szkodzi
wiec wszystko powinno byc ok z twoimi kubkami :)

pozdrawiam i zycze smialosci w wypalaniu
kasiatoya

POWITANIE
to tez rekodzielo zobaczcie
[Wrocław] włóczki z aniluxu
wytłumaczcie mi zasadę rosyjskiego forum ...
[ot] ukraina